نوشته شده توسط : لیدی

 برای رشد و موفقیت در پلتفرم اینستاگرام، لازم است که ایده‌های منحصر به فرد و جذاب برای پیج خود داشته باشید. در اینجا، به برخی از بهترین ایده ها برای پیج اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

  1. شرکت در چالش‌های هفتگی: یکی از بهترین روش‌های جذب توجه کاربران اینستاگرام، شرکت در چالش‌های هفتگی است. این چالش‌ها معمولاً با هشتگ خاصی همراه هستند و با انجام چالش و استفاده از هشتگ مربوطه، کاربران می‌توانند به سادگی پست شما را پیدا کنند.

  2. ایجاد محتوای تفاوت‌بخش: محتوای تفاوت‌بخش، محتوایی است که با استفاده از فانتزی، خلاقیت و تصاویر جذاب، باعث جذب توجه کاربران می‌شود. محتوای تفاوت‌بخش معمولاً با استفاده از ایده‌های خلاقانه و جذاب ایجاد می‌شود.

  3. استفاده از ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو: با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو می‌توانید محتوای جذاب و تفاوت‌بخشی را برای پست‌های خود ایجاد کنید. همچنین، این ابزارها می‌توانند به شما در ارائه محتوای متنوع و با کیفیت کمک کنند.

  4. انتشار محتوای آموزشی: انتشار محتوای آموزشی می‌تواند به شما در جذب توجه و افزایش تعامل با کاربران کمک کند. محتوای آموزشی معمولاً شامل راهنماها، نکات و ترفندهای مفید است.

  5. استفاده از هشتگ‌های مرتبط: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست ش

برای رشد و موفقیت در پلتفرم اینستاگرام، لازم است که ایده‌های منحصر به فرد و جذاب برای پیج خود داشته باشید. در اینجا، به برخی از بهترین ایده‌ها برای پیج اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

شرکت در چالش‌های هفتگی: یکی از بهترین روش‌های جذب توجه کاربران اینستاگرام، شرکت در چالش‌های هفتگی است. این چالش‌ها معمولاً با هشتگ خاصی همراه هستند و با انجام چالش و استفاده از هشتگ مربوطه، کاربران می‌توانند به سادگی پست شما را پیدا کنند.

ایجاد محتوای تفاوت‌بخش: محتوای تفاوت‌بخش، محتوایی است که با استفاده از فانتزی، خلاقیت و تصاویر جذاب، باعث جذب توجه کاربران می‌شود. محتوای تفاوت‌بخش معمولاً با استفاده از ایده‌های خلاقانه و جذاب ایجاد می‌شود.

استفاده از ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو: با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو می‌توانید محتوای جذاب و تفاوت‌بخشی را برای پست‌های خود ایجاد کنید. همچنین، این ابزارها می‌توانند به شما در ارائه محتوای متنوع و با کیفیت کمک کنند.

انتشار محتوای آموزشی: انتشار محتوای آموزشی می‌تواند به شما در جذب توجه و افزایش تعامل با کاربران کمک کند. محتوای آموزشی معمولاً شامل راهنماها، نکات و ترفندهای مفید است.

استفاده از هشتگ‌های مرتبط: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست شما می‌تواند به شما در جذب توجه کاربران و افزایش دیده شدن پست‌های شما در جستجوی هشتگ‌ها کمک کند. برای استفاده بهینه از هشتگ‌ها، بهتر است هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که در موضوع پست شما مرتبط هستند و در بین کاربران محبوبیت دارند.

استفاده از تبلیغات: استفاده از تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به شما در جذب توجه و افزایش تعامل با کاربران کمک کند. با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مثل Instagram Ads، می‌توانید پست‌های خود را به کاربران دقیق‌تر نشان دهید و بازدهی بیشتری از تبلیغات خود بگیرید.

ارتباط با دنبال‌کنندگان: برقراری ارتباط با دنبال‌کنندگان می‌تواند به شما در جذب توجه و افزایش تعامل با کاربران کمک کند. ارتباط با دنبال‌کنندگان شامل پاسخگویی به پیام‌ها، نظرات و پرسش‌های آن‌ها می‌شود.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر: استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل Facebook، Twitter و LinkedIn می‌تواند به شما در جذب توجه و افزایش تعامل با کاربران کمک کند. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر می‌توانید پست‌های خود را به کاربران دیگر نشان دهید و افزایش دیده شدن پست‌های خود را تسریع کنید.

ایجاد مسابقات و جوایز: ایجاد مسابقات و جوایز می‌تواند به شما در جذب توجه و افزایش تعامل با کاربران کمک کند.

 


:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

پکیج تولید محتوا یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازاریابی دیجیتال است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با مخاطبین خود در ارتباط باشند و آن‌ها را به مشتریان تبدیل کنند. خدمات تولید محتوا شامل تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای تبلیغات، بهبود سئو، ارتقاء برند و جذب مخاطبان استفاده می‌شود.

تولید محتوای تصویری و ویدئویی در دنیای دیجیتال امروزی، به یکی از مهمترین راهکارهای جذب مخاطبان و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها تبدیل شده است. این روزها، تصاویر و ویدئوها به عنوان فرمتی جذاب و متنوع برای به اشتراک گذاری محتوا در اینترنت به کار گرفته می‌شوند.

تولید محتوای تصویری و ویدئویی می‌تواند در تبلیغات، توسعه برند، تبدیل شدن به مؤثرترین کانال ارتباطی بین کسب‌وکار و مخاطبان، ارتقای تجربه کاربری و همچنین افزایش بازدید و بازخورد در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی موثر باشد. در ادامه به بررسی بیشتر اهمیت تولید محتوای تصویری و ویدئویی در دنیای دیجیتال می‌پردازیم.

۱. جذب توجه مخاطبان: ارائه محتوای تصویری و ویدئویی، می‌تواند مخاطبان را بهتر از محتوای متنی جذب کند. تصاویر و ویدئوها، به دلیل دارا بودن رنگ‌ها، تصاویر زیبا و صداهای جذاب، برای مخاطبان جذاب و قابل توجه هستند.

۲. ارتقای تجربه کاربری: محتوای تصویری و ویدئویی، می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد. با تولید ویدئوهای آموزشی، تبلیغاتی و همچنین تصاویر جذاب و ارائه آن‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کاربران می‌توانند به راحتی از محتوا استفاده کنند و بهتر با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

۳. برجستگی در موضوع: محتوای تصویری و ویدئویی، می‌تواند محتوا را برجسته کند و از رقابت با محتوای مشابه، برنده شود. تولید ویدئوهای خلاقانه و جذاب، می‌تواند به کسب و کار کمک کند تا از رقابت با دیگران پیروز شود و در صنعت خود برجسته تر باشد.

۴. توسعه برند: با تولید ویدئوهای تبلیغاتی و محتوای تصویری با کیفیت، کسب و کار می‌تواند برند خود را توسعه دهد و به خاطر محتوای با کیفیت و جذاب، در ذهن مخاطبان خود جا بگیرد.

۵. ارتباط مؤثر با مخاطبان: تولید محتوای تصویری و ویدئویی، می‌تواند به کسب و کار کمک کند تا ارتباط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کند. با ارائه ویدئوهای آموزشی، نشان دادن فرآیند تولید محصولات و خدمات و همچنین با ارائه تصاویر جذاب، کسب و کار می‌تواند با مخاطبان خود بهتر ارتباط برقرار کند.

۶. بازخورد بهتر: با تولید محتوای تصویری و ویدئویی با کیفیت، می‌تواند بازخورد بهتری از مخاطبان به دست آورد. مخاطبان با مشاهده ویدئوها و تصاویر، می‌توانند به بهترین شکل محتوای شما را درک کنند و بازخورد بهتری به شما بدهند.

۷. بهبود سئو: تولید محتوای تصویری و ویدئویی، می‌تواند بهبود سئو (Search Engine Optimization) سایت کسب و کار شما را نیز به همراه داشته باشد. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عنوان ویدئو و توضیحات آن، می‌توانید سئو سایت خود را بهبود دهید. همچنین با انتشار ویدئوهای خود در پلتفرم‌های مختلفی مانند یوتیوب، اینستاگرام و لینکدین، می‌توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید و سئو سایت خود را بهبود بخشید.

۸. افزایش ترافیک و فروش: با تولید محتوای تصویری و ویدئویی، می‌توانید ترافیک و بازدید سایت خود را افزایش داده و در نتیجه، فروش خود را نیز افزایش دهید. با استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی، مخاطبان را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنید و با ایجاد ارتباط مؤثر با آن‌ها، فروش خود را افزایش دهید.

۹. رسانه اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی محلی برای ارتباط با مخاطبان است. با تولید محتوای تصویری و ویدئویی جذاب، می‌توانید مخاطبان خود را به سمت پیج‌های اجتماعی خود جذب کنید و با ارائه محتوای خلاقانه و متنوع، در ذهن آن‌ها جا بگیرید.

۱۰. نوآوری: تولید محتوای تصویری و ویدئویی، می‌تواند به کسب و کار کمک کند تا نوآوری کند و ایده‌های خلاقانه‌ای را پیشنهاد دهد. با توجه به نیازهای مخاطبان، می‌توانید محتوای خلاقانه و نوآورانه‌ای را تولید کنید و در صنعت خود برجسته‌تر باشید.

در کل، تولید محتوای تصویری و ویدئویی در دنیای دیجیتال بسیار مهم است. با استفاده از این نوع محتوا، می‌توانید برند خود را توسعه دهید، با مخاطبان خود بهتر ارتباط برقرار کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

پکیج تولید محتوا یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازاریابی دیجیتال است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با مخاطبین خود در ارتباط باشند و آن‌ها را به مشتریان تبدیل کنند. خدمات تولید محتوا شامل تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای تبلیغات، بهبود سئو، ارتقاء برند و جذب مخاطبان استفاده می‌شود. آژانس بانوی هدف یکی از آژانس‌های بازاریابی محتوای دیجیتال است که خدمات گسترده‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهد. این آژانس با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان خود، خدمات تولید محتوا، بازاریابی محتوای دیجیتال و بهینه‌سازی محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد.

به طور کلی، خدمات آژانس بانوی هدف عبارتند از:

تولید محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی: این آژانس محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی را در قالب وبلاگ، مقاله و ایمیل‌های بازاریابی ارائه می‌دهد.

تولید محتوای تبلیغاتی: این آژانس محتوای تبلیغاتی را در قالب ویدئو، تصویر و بنر ارائه می‌دهد.

تولید محتوای ارتباطی: این آژانس محتوای ارتباطی را در قالب پست‌های شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌های بازاریابی ارائه می‌دهد.

تولید محتوای اخباری: این آژانس محتوای اخباری را در قالب خبرنامه، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ ارائه می‌دهد.

تولید محتوای ویدئویی: این آژانس محتوای ویدئویی را در قالب تیزر، کلیپ و ویدئوهای آموزشی ارائه می‌دهد.

بهینه‌سازی محتوا: این آژانس با بهینه‌سازی محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی، به کاربران در دسترس بودن محتوا و بهبود تجربه کاربری کمک می‌کند.

تبلیغات دیجیتال: این آژانس با تولید تبلیغاتی و تبلیغات در گوگل و فیسبوک، به کارفرمایان خود کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان خودشان معرفی کنند.

تحلیل داده‌های محتوا: این آژانس با تحلیل داده‌های محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی، به کارفرمایان خود کمک می‌کند تا با دقت بیشتری مخاطبان خود را شناسایی کرده و محتوای مناسبی برای آنها تولید کنند.

توسعه استراتژی بازاریابی محتوای دیجیتال: این آژانس با توجه به نیازهای کارفرمایان خود و تحلیل بازار، استراتژی‌های بازاریابی محتوای دیجیتال مناسبی برای آنها توسعه می‌دهد.

مدیریت محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی: این آژانس با مدیریت محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی، به کارفرمایان خود کمک می‌کند تا همیشه محتوای تازه و جذابی در اختیار کاربران خود داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های خدمات آژانس بانوی هدف، تجربه و دانش بالای کارکنان، به‌روزرسانی مداوم دانش و تکنولوژی‌های جدید، قدرت خلاقیت و نوآوری، توانایی ارائه خدمات سفارشی و ارزان، انعطاف‌پذیری و توانایی تطبیق با تغییرات بازار می‌باشد. با توجه به این ویژگی‌ها و خدمات ارائه شده، آژانس بانوی هدف به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های بازاریابی محتوای دیجیتال در ایران شناخته می‌شود.

خدمات آژانس بانوی هدف برای کسب و کارهایی که به دنبال رشد و توسعه در دنیای دیجیتال هستند، بسیار حیاتی هستند. با توجه به رشد روزافزون فضای دیجیتال و اهمیت تولید محتوای با کیفیت، آژانس‌های بازاریابی محتوای دیجیتال مانند بانوی هدف، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

در نهایت، خدمات آژانس بانوی هدف باعث می‌شوند که کسب و کارها بتوانند از نقاط ضعف خود در فضای دیجیتال پرده برداری کنند و با تولید محتوایی با کیفیت و استراتژی بازاریابی موفق، به گسترش و رشد خود در فضای دیجیتال برسند. همچنین، خدمات آژانس بانوی هدف به کسب و کارها کمک می‌کنند تا با تمرکز بر برندینگ و تولید محتوا، اعتبار خود را در نظر مخاطبان افزایش دهند و باعث ایجاد ارتباط موثر و پایدار با مخاطبان خود شوند.

با توجه به اینکه هر کسب و کاری نیاز به تولید محتوای مناسب برای فضای دیجیتال دارد، همکاری با یک آژانس بازاریابی محتوای دیجیتال مانند بانوی هدف برای کسب و کارها بسیار حیاتی است. در واقع، این آژانس با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و کارکنان با تجربه، به کسب و کارها کمک می‌کند تا با تولید محتوایی با کیفیت، استراتژی بازاریابی مناسب و تحلیل دقیق داده‌های محتوا، در فضای دیجیتال بهتر دیده شوند و به رشد و توسعه خود برسند.

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل تمام فعالیت های تبلیغاتی و تبلیغات آنلاین است که به منظور جذب مشتریان، افزایش فروش و بالا بردن شناخت برند صورت می‌گیرد. همچنین سئو (SEO) یا بهبود موتور جستجو، فرایند بهینه‌سازی صفحات وب برای افزایش رتبه و نمایش سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو است. برای این کار می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

۱. سئو تکننیکال (Technical SEO):

سئو فنیکال یکی از انواع سئو است که به بهبود قسمت‌های فنی و بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو می‌پردازد. این شامل مواردی مانند بهبود سرعت بارگیری سایت، ساختار صفحات، بهینه سازی کد HTML، بهینه سازی عناوین و توضیحات صفحات و دیگر موارد فنی است.

۲. سئو محتوایی (Content SEO):

سئو محتوایی به بهینه سازی محتوای سایت شما برای موتورهای جستجو می‌پردازد. این شامل مواردی مانند بهینه سازی کلمات کلیدی، تولید محتوای با کیفیت و مرتبط، بهینه سازی تصاویر و فیلم‌ها و سایر عناصر محتوایی است.

۳. سئو لینک‌ سازی (Link Building SEO):

در این روش، با جمع‌آوری لینک‌های با کیفیت به سایت شما، رتبه سایت در نتایج جستجو بهبود می‌یابد. این شامل مواردی مانند برقراری ارتباط با سایت‌های دیگر، به دست آوردن لینک‌های با کیفیت و بهینه سازی لینک‌های داخلی سایت است.

۴. سئو محلی (Local SEO):

سئو محلی به بهبود نمایش سایت شما در نتایج جستجوی مربوط به محل مکانی شما می‌پردازد. این شامل مواردی مانند افزایش دقت اطلاعات محلی سایت، بهبود

بانوی هدف یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که ارائه دهنده خدمات مختلفی از جمله سئو، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و... می‌باشد. در خصوص پکیج تولید محتوا نیز، این آژانس خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:

۱. تولید محتوای وب‌سایت: بانوی هدف با بهره گیری از نویسندگان حرفه‌ای و متخصص، محتواهای با کیفیت و جذاب برای وب‌سایت شما تولید می‌کند.

۲. تولید محتوای برای شبکه‌های اجتماعی: این آژانس قابلیت تولید محتوای گوناگون برای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک را داراست.

۳. تولید محتوای تبلیغاتی: بانوی هدف می‌تواند محتواهای تبلیغاتی و جذاب برای کمپین‌های تبلیغاتی شما تولید کند که باعث افزایش میزان فروش شما خواهد شد.

۴. ترجمه محتوا: اگر شما نیاز به ترجمه محتوای خود به زبان‌های دیگر دارید، بانوی هدف می‌تواند این خدمات را برای شما ارائه دهد.

۵. تولید محتوای صوتی و تصویری: این آژانس می‌تواند به شما در تولید ویدیوهای تبلیغاتی، پادکست‌ها و فایل‌های صوتی کمک کند که محتوای شما را جذاب تر و پویاتر می‌کند.

در کل، پکیج تولید محتوا از آژانس بانوی هدف، شامل خدمات مختلفی برای تولید محتوای جذاب و با کیفیت است که به کمک آن می‌توانید محتوای مناسبی برا سایت خود تولید کنید



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

در عصر ارتباطات دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌های تبلیغاتی شناخته شده است. دیجیتال مارکتینگ به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها گفته می‌شود که به منظور جذب و ارتباط با مشتریان و بهبود نرخ تبدیل سایت به فروش استفاده می‌شود. تولید محتوا نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود، زیرا محتوای خوب و متنوع به مشتریان کمک می‌کند که با برند در ارتباط باشند و به آن اعتماد کنند.

بعضی از خدمات دیجیتال مارکتینگ و پکیج تولید محتوا عبارتند از:

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO): یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی که برای جذب مخاطبان به کسب و کار خود دارید، بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌باشد. بخشی از کار این مجموعه از خدمات، شامل کلمات کلیدی، بررسی رقبا، بهبود سرعت بارگذاری سایت، و بهینه‌سازی ساختار سایت و محتوا برای موتورهای جستجو است.

تبلیغات در گوگل: با استفاده از تبلیغات گوگل، شما می‌توانید به راحتی کاربرانی را که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند، به سایت خود جذب کنید. تبلیغات گوگل بر پایه پرداخت برای کلیک بر روی تبلیغ است.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان است. شما می‌توانید تبلیغات خود را به صورت تخصصی برای جامعه‌های خاصی مثل توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و لینکداین، تنظیم کنید.

ارسال ایمیل‌های بازاریابی: ارسال ایمیل‌های بازاریابی یکی از روش‌های موثر برای رسیدن به مخاطبان خود است. این روش می‌تواند اطلاعات مفیدی را درباره محصولات و خدمات شما ارائه کند، تخفیف‌ها و پیشنهادهای خاص را به مشتریان ارائه کند و مخاطبان را به خرید و ارتباط با برند شما ترغیب کند.

تولید محتوای وب: تولید محتوای وب شامل نوشتن مقالات، ایجاد ویدیوها، پادکست‌ها و تصاویر است. محتوای وب باید مفید، خلاقانه و جذاب باشد و برای مخاطبان مفید باشد.

بهبود تجربه کاربری (UX): بهبود تجربه کاربری شامل بهینه‌سازی سایت شما برای مشتریان است. این شامل مواردی مانند طراحی سایت، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری، بهبود ناوبری سایت و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای مشتریان است.

تحلیل داده‌ها و رفع مشکلات: تحلیل داده‌ها و رفع مشکلات شامل بررسی رفتار مشتریان و بررسی رفتارهای آن‌ها در سایت شما است. این به شما کمک می‌کند تا مشکلات موجود را برطرف کنید و بهبود نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید.

در نهایت، بهترین راه برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، ترکیب صحیح و بهینه از موارد فوق است. همچنین، در نظر داشته باشید که این روش‌ها همیشه قابلیت

بهبود و به روز رسانی نیاز دارند و بهترین رویکرد برای موفقیت در این زمینه، پیگیری تغییرات و رویکردهای جدید در دنیای دیجیتال است. بنابراین، در همه مراحل دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، می‌توانید با کمک تیم‌های تخصصی و متخصصانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، از رویکردهای به روز و بهترین روش‌ها استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) یک ابزار مدیریتی است که به وبسایت‌ها و برنامه‌های کاربردی اجازه می‌دهد تا برچسب‌ها (Tag) را به صورت مرکزی و مدیریت شده اضافه کنند و مدیریت کنند. برچسب‌ها معمولاً کد کوچکی هستند که در بخش‌های مختلفی از وبسایت یا برنامه قرار داده می‌شوند تا اطلاعات مشخصی را در مورد کاربران جمع آوری کنند.

با استفاده از گوگل تگ منیجر، تیم‌های بازاریابی، تحلیل دهندگان و وب‌توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی برچسب‌ها را به وبسایت یا برنامه اضافه کرده، آن‌ها را مدیریت کرده و به گزارش‌های تحلیلی دسترسی پیدا کنند. همچنین، با استفاده از گوگل تگ منیجر می‌توانید ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، فیس‌بوک پیکسل، کد پیگیری تبلیغات و ... را به وبسایت خود اضافه کنید.

با کمک گوگل تگ منیجر، می‌توانید فرآیند اضافه کردن برچسب‌های مختلف را به صورت مرکزی و مدیریت شده انجام دهید، که این کار منجر به بهبود کارایی وبسایت یا برنامه‌ی شما و بهبود تجربه کاربری کاربران می‌شود.

خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ آژانس بانوی هدف

آژانس بانوی هدف یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

  1. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO): بانوی هدف با استفاده از تکنیک‌های متنوع سئو مانند بهینه‌سازی برای الگوریتم‌های جستجوی گوگل، بهینه‌سازی محتوا، بهبود سرعت بارگیری و سازگاری با تلفن همراه و... سایت شما را بهترین شکل ممکن در نتایج جستجوی گوگل قرار می‌دهد.

  2. تبلیغات در گوگل: با توجه به هدف تبلیغاتی شما، بانوی هدف می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را در گوگل به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید و باعث رشد ترافیک و درآمد وبسایت شوید.

  3. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: بانوی هدف می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید و باعث رشد ترافیک و درآمد وبسایت شوید.

  4. طراحی وب‌سایت: بانوی هدف می‌تواند به شما کمک کند تا وبسایتی حرفه‌ای و متناسب با نیازهای کسب و کار خود طراحی کنید.

  5. مدیریت رسانه‌های اجتماعی: بانوی هدف می‌تواند به شما کمک کند تا رسانه‌های اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و باعث رشد تعامل با مخاطبان خود شوید.

با استفاده از این خدمات، بانوی هدف می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن در دنیای دیجیتال حضور داشته باشید و باعث رشد کسب و کار شما شود. در واقع، بانوی هدف به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های متنوع دیجیتال مارکتینگ، بهترین نتایج را از کسب و کار خود به دست آورید.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

سال گذشته، اینستاگرام Reels را در کشورهای مختلف آزمایش کرد. در واقع این ویژگی برای رقابت بیشتر با تیک توک ارائه شده است. این روزها که Tiktok به دلیل روابط سیاسی مشکوک چین با کشورهایی مانند هند و آمریکا کاربران خود را از دست می دهد، بهترین فرصت برای اینستاگرام بود تا این ویژگی را عمومی کند. این تلاش فیسبوک برای رقابت با TikTok است، که همچنین هدف آن ایجاد ویدیوهای کوتاه است و به ویژه در بین نسل z تا 24 سال محبوبیت دارد. 

اما ریلز اینستاگرام واقعا چیست؟

Instagram Reels یک قالب محتوای جدید در این پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را در یک فید اختصاصی جدید ایجاد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. درست مانند Tik Tok، Rails مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه را برای ایجاد ویدیوهای کوتاه سرگرم کننده و جذاب در اینستاگرام به شما ارائه می دهد.

فیلم های 15 ثانیه ای را با صدا، متن، جلوه های ویژه و استیکر ضبط و ویرایش کنید. سپس آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. امکان ساخت قرقره های 90 ثانیه ای اینستاگرام از دیگر نوآوری های این پلتفرم است. البته در حال حاضر به عنوان تست برای برخی از کاربران فعال شده است.

تفاوت بین Reels اینستاگرام و TikTok چیست؟

از آنجایی که قرقره ها رقیب جدی تیک توک هستند، بهتر است در مورد شباهت ها و تفاوت های آنها صحبت کنیم. ماهیت Reels و TikTok یکسان است: ایجاد فضایی خلاقانه برای کاربران برای ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه. آنها با گزینه های خلاقانه ای که ارائه می دهند، به کاربران اجازه می دهند بهترین ویدیوهای ممکن را بسازند.

تفاوت بین Reels و Instagram Stories چیست؟

با توجه به شباهت های داستان و ریل، نباید گیج شوید. اگرچه آنها مشابه هستند، اما تفاوت های اساسی نیز دارند:

Rails ابزارهای ویرایشی مختلفی از جمله جلوه‌های AR، کنترل سرعت و ابزاری برای برش ویدیوها برای جلوه بهتر ارائه می‌دهد.

ریلز ها را می توان در Explorer و Story به اشتراک گذاشت.

وقتی یک قرقره آپلود می کنید، می توانید آن را در فید خود پست کنید.

اگر هنگام ضبط ویدیو از صدای اصلی استفاده کنید، این صدا به نام شما ضبط می شود و دیگران می توانند از آن برای حلقه های خود استفاده کنند.

چگونه از حلقه های اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگر با TikTok و Instagram آشنا هستید، کار با Rails برای شما بسیار راحت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت لیدی تارگت مراجعه کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، ارائه دهنده تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شماست.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

دسترسی به شبکه پهن باند نوعی دسترسی سریع به وب است. در واقع، نام "پهن باند" به طور کلی از استفاده سریع از وب جدا نیست. از آنجایی که سرعت با نرخ بیت تخمین زده می شود، تعداد قطعات در واحد زمان، دسترسی به شبکه باند پهن به صورت 256 کیلوبیت بر ثانیه (کیلوبیت در هر ثانیه) یا سریعتر مشخص می شود. با این حال، پهنای باند معمولاً با سرعتی بسیار سریعتر از آن دانلود می شود. بنابراین، دسترسی به وب پهنای باند به دو مجموعه منحصربفرد سفارش داده می‌شود: سطح 1 (T1) ارتباط پهنای باند از 1.544 مگابیت بر ثانیه تا 2.048 مگابیت بر ثانیه و سطح 3 (T3) از 44.736 مگابیت بر ثانیه تا 159.2 گیگابیت بر ثانیه است. س با این سرعت‌های انتقال اطلاعات، پهنای باند به توسعه‌ای از اولین دسترسی سریع به شبکه، سازمان رایانه‌ای سازمان‌های هماهنگ (ISDN) می‌پردازد و در واقع پیشرفت بزرگی در اولین دسترسی به وب، شماره‌گیری است.

جدیدترین پیشرفت در دسترسی به وب پهن باند، تجمیع توانایی های راه دور است. دسترسی به وب پهنای باند از راه دور دقیقاً چیزی است که از نام آن استنباط می شود یعنی اینترنت وایرلس: دسترسی سریع شما به وب بدون پیوند یا سیم است. سازگاری وب از راه دور، و ظرفیت واقعی آن برای افزایش کارایی توسط مشتریان، خریداران را وادار می کند که با سرعت رو به افزایشی درخواست کمک کنند. آنها در خانه، دفتر کار، حتی در کافه یا اغذیه فروشی محله خود به آن نیاز دارند. متعاقباً بهبود دسترسی به شبکه پهنای باند از راه دور: این یک معامله دسترسی به شبکه همراه است که ظرفیت دسترسی از راه دور به وب را از هر منطقه در داخل منطقه گنجاندن کمک می دهد.

سازمان از راه دور پهنای باند
اصطلاحی که ممکن است در رابطه با دسترسی به شبکه باند پهن راه دور تصور کنید، یک سازمان راه دور را شامل می شود. سازمان از راه دور یک طرح بازی وب پهن باند انفرادی است که برای خانه یا محل کار شما طراحی شده است. این به چند قطعه دنده نیاز دارد که هر یک از هزینه های یکبار مصرف هستند: یک گوشی از راه دور، مانند یک کارت از راه دور یا سیم رادیویی، و یک سوئیچ از راه دور. علاوه بر این، شما باید یک کمک باند پهن بخرید که هزینه ثابتی است. شما نمی توانید از ابزارهای باند پهن راه دور خود بدون کمک مستمر پهنای باند استفاده کنید. ابزارهای راه دور و دسترسی به وب باند پهن با هم سازمان پهنای باند راه دور شما را تشکیل می دهند. در زمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، سازمان با استفاده از این ابزارهای راه دور که از یک نوآوری فوق العاده از راه دور (معروف به Wi-Fi) استفاده می کنند، اطلاعات را به انجمن وب پهنای باند شما ارسال می کند. متعاقباً، شما واقعاً می خواهید از هر جایی در داخل گنجانده شده به وب دسترسی پیدا کنید، نه اینکه در ناحیه سوئیچ از راه دور خود را ثابت کنید.

راهنما پهنای باند از راه دور
دسترسی به وب پهنای باند از راه دور در مناطق خارج از خانه یا محل کار نیز رواج دارد. در حالی که پهنای باند را در نظر می گیرید، اصطلاح دیگری که ممکن است تصور کنید دسترسی به شبکه از راه دور است. اگرچه این دو اغلب برعکس با سازمان های راه دور استفاده می شوند، اما دقیقاً به یک معنا نیستند. دسترسی به وب پهن باند از راه دور در بیشتر موارد به یک بسته جامع اشاره دارد که هم به نوآوری از راه دور و هم به کمک پهنای باند می پیوندد و می توانید به آن بپردازید. از دو جهت با سازمان راه دور متفاوت است: 1) هم نوآوری و هم مدیریت را در بر می گیرد، در حالی که داشتن یک سازمان راه دور مستلزم خرید هر دو است، و 2) بیشتر در مناطق بزرگتر خارج از خانه یا محل کار استفاده می شود، مانند منطقه مرکزی شهر یا محوطه مدرسه.

مناطقی که به شبکه پهنای باند راه دور دسترسی دارند به عنوان مناطق مورد علاقه شناخته می شوند. Starbucks Espresso و Lines Books دو خرده فروش معمولی هستند که مناطق مورد علاقه وب را برجسته می کنند. مناطق مرکز شهر در جوامع شهری بزرگتر و پایانه های هوایی قابل توجه دو منطقه عمومی عادی هستند که علاوه بر این، مناطق مورد علاقه وب را برجسته می کنند. همه آنها به وب پهنای باند از راه دور دسترسی می دهند. این کمک عموماً توسط ابزارهای دستی رایانه‌های شخصی استفاده می‌شود که از راه دور آماده شده‌اند، به این معنی که برای ارتباط با وب از طریق ابزارها یا کارت‌های راه دور داخلی یا خارجی مناسب هستند. با وجود این، آنها به عضویت پولی در کمک باند پهن که به ویژه برای این استفاده از راه دور برنامه ریزی شده است، نیاز دارند.

پهنای باند از راه دور همه کاره
در دسترس بودن وب از راه دور در تلفن ها نیز بدنامی را پر می کند. تلفن‌ها و ابزارهای مختلف از جمله برنامه‌های قابل حمل ویندوز، در حال حاضر همه با نوآوری‌های پیشرفته از راه دور برنامه‌ریزی می‌شوند. این به آنها امکان می دهد تا با یک دسترسی به وب پهن باند راه دور یا از طریق سازمان PDA خود به وب ارتباط برقرار کنند. EDGE و EVDO دو مورد از معروف‌ترین نوآوری‌های فریمورک قابل حمل هستند که توسط طراحان سلول استفاده می‌شوند.

EDGE (نرخ‌های بهبود یافته اطلاعات برای پیشرفت GSM) از طریق شبکه‌های GSM (Worldwide Frameworks Portable) در سال 2003 به آمریکای شمالی وارد شد و در حال حاضر در سراسر جهان قابل دسترسی است. EDGE نرخ انتقال اطلاعات را افزایش می دهد و قابلیت اطمینان انتقال را در تلفن های همراهی که از آن استفاده می کنند توسعه می دهد. مهمتر از همه، به تلفن همراه اجازه می دهد تا از راه دور با وب ارتباط برقرار کند، با این حال سرعت دانلود آن اساسا کمتر از سایر پیشرفت های همه کاره از راه دور است.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

کدهای QR
کدهای QR نوعی برچسب اسکنر هستند که مشتریان را به یک صفحه یا برنامه خاص می برد. در خدمات دیجیتال مارکتینگ تاثیر زیادی دارد

به عنوان مثال، این یکی برای صفحه فرود انگلیسی ویکی پدیا است:

یک کد QR برای صفحه فرود ویکی پدیا.
قبلاً برای استفاده از کدهای QR نیاز به دانلود یک برنامه خاص داشتید، اما در حال حاضر تنها چیزی که واقعاً می خواهید دوربین تلفن همراه خود است تا وب سایت را خروجی و باز کند.

از آنها می توان برای انتقال تبلیغات، ارسال مشتریان به یک ویدیو، یا حتی پیوستن به انواع مختلف نمایش های جدا شده ارتقا یافته استفاده کرد، مانند این تبلیغ تلویزیونی برگر خط کش:

مدل دیگر تبلیغ Super Bowl 2022 Coinbase است:

دستورالعمل‌هایی برای راه‌اندازی یک تکنیک تبلیغاتی پیشرفته قطع شده
آیا برای راه اندازی یک تکنیک تبلیغاتی کامپیوتری قطع شده آماده اید؟ این روشی است که می توان آن را در چهار کار ساده انجام داد.

راه‌اندازی یک روش تبلیغاتی قطع‌شده بهبودیافته: تبلیغات را برای مراحلی مانند تابلوهای پیشرفته، نمایش‌های نمایشی آیتم‌ها و آزمایش‌های رایانه‌ای آیتم را پیشنهاد دهید.
روشی برای تبلیغ رادیویی ایجاد کنید: به سمت برنامه های رادیویی محله در مورد حمایت های تبلیغاتی حرکت کنید یا با استفاده از صداهای بی معنی، نام های بزرگ اطراف یا ارجاع به موضوعات شیک، در تبلیغات معمولی طراحی کنید.
در تبلیغات تلویزیونی شرکت کنید: بهترین روش برای کسب بازدهی منصفانه برای پول سرمایه‌گذاری شده در تبلیغات تلویزیونی، خرید زمان تبلیغات در موقعیت‌های معروفی است که افراد به صورت زنده مشاهده می‌کنند، تبلیغاتی انجام می‌دهند که به یک حس وب تبدیل می‌شوند (از طریق مشکوک، شخصی یا سرگرم‌کننده بودن). )، یا تبلیغاتی را ایجاد کنید که می توانید مجدداً در ایستگاه های تبلیغاتی مختلف استفاده کنید.
از تبلیغات تلفنی استفاده کنید: تلفن های همراه تلفن های جدیدی را برای تبلیغ درهای باز تنظیم می کنند. از برنامه نویسی امروزی استفاده کنید و پیام های صوتی بدون زنگ را برای اهداف ارسال کنید، پیام هایی را ارسال کنید که ترتیبات و پیشرفت هایی را برای خرید مشتریان ارائه می دهد یا از کدهای QR استفاده کنید.
سوالات متداول
تبلیغات پیشرفته چیست؟
نمایش رایانه‌ای، تبلیغاتی است که از طریق کانال‌های پیشرفته، از جمله سرگرمی آنلاین، برنامه‌های کاربردی همه‌کاره، ایمیل، برنامه‌های کاربردی وب، ابزارهای جستجوی وب، سایت‌ها یا هر کانال پیشرفته جدید منتقل می‌شود.

سرنوشت تبلیغات پیشرفته چیست؟
جهان های قطع شده و آنلاین تاثیر می گذارند. ابزارهای مرسوم مانند یخچال، جوجه های گوشتی و حتی اعلامیه ها به طور کلی برای استفاده از رسانه های رایانه ای مدرن می شوند.

به چه دلیل تبلیغات پیشرفته اهمیت دارد؟
گوگل و فیس‌بوک درآمد بیشتری نسبت به سازمان‌های رسانه‌ای معمولی تولید می‌کنند، زیرا چشمان آنها بیشتر است. این دلیلی است که تبلیغات کامپیوتری انجام می شود. این جایی است که مورد توجه قرار می گیرد.

چه کانال هایی تبلیغات پیشرفته را تشکیل می دهند؟
فهرست های وب، سرگرمی های مجازی، سایت ها، تبلیغات آنلاین، نمایش شرکت های تابعه، پیام ها و برنامه های کاربردی همه کاره.

چگونه می توانم یک زندگی مادام العمر را در تبلیغات کامپیوتری شروع کنم؟
با درک مجلات آنلاین، مقالات سفید و سایر اکتشافات شروع کنید تا هر چقدر که می توانید پیشرفت کنید. سپس، گذراندن یک دوره گواهی در زمینه مورد نیاز برای کار کردن را در نظر بگیرید.

پایان
این یک حرکت شبیه چمچه زنی برای نمایش پیشرفته است. همانطور که ممکن است بدیهی باشد، وب، با حاشیه زیاد، به هیچ وجه تنها نقطه ای نیست که تبلیغ کنندگان حتی امروزه به موفقیت دست یابند.

بدیهی است که هیچ کس نمی تواند از درهای باز عبور کند و هر تبلیغ کننده باید بر نمایش مبتنی بر وب مسلط باشد.

استفاده از این استراتژی‌های تبلیغاتی پیشرفته جدا از هم می‌تواند به تمایز سن اصلی شما در سرگرمی‌های آنلاین، نمایش محتوا و مواردی از این دست کمک کند.

با این حال، سازمان ما زمان قابل توجهی را صرف تبلیغات بدون ارتباط نمی کند، ما می توانیم به شما کمک کنیم با فرض اینکه واقعاً برای توسعه یا راه اندازی روش تبلیغات پیشرفته مبتنی بر اینترنت خود کمک می خواهید! برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

آیا روش‌های ترویج رایانه‌ای را در کسب‌وکار خود درگیر می‌کنید؟ کدام کانال بهترین است؟



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

بهینه سازی موتورهای جستجو یا خدمات سئو  شاید یکی از رایج ترین اصطلاحات رایج در دنیای تجارت امروز باشد. در هر صورت، هر چند تعداد زیادی از کارآفرینان بپذیرند که اهمیت بهینه‌سازی موتور جستجو را می‌دانند، احتمالاً از تعداد زیادی از مدیریت‌هایی که در داخل بسته‌بندی تعبیه شده است مطمئن نخواهند شد، و همچنین هیچ ایده‌ای در مورد چگونگی افزایش مزایای یک موتور جستجو ندارند. سازمان ارتقاء طراحی سایت.

این راهنما متعهد است که کارآفرینان را در دستان خود نگه دارد، آنها را از طریق ABCs مدیریت بهینه سازی موتورهای جستجو، آنچه که برای بهبود طراحی وب سایت به یادگار مانده است، نحوه عملکرد کسب و کار بهینه سازی وب، چیستی سازمان بهینه سازی وب سایت و آنچه در انبار آنها وجود دارد، چگونه است. برای استخدام بهترین، و هزینه آن و چرا.

بنابراین، در فرصتی غیرممکن که قرار است برای درک هر یک از بینش‌های مهم در مورد چگونگی ارتقای کسب‌وکار خود به سطح بالاتر با کمک سازمان‌های بهینه‌سازی موتور جستجو، به مطالعه خود ادامه دهید.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ | تصویر مدیریت بهینه سازی وب
درک اینکه بهینه سازی وب سایت برای انجام چه کاری آماده است، گام اولیه برای معاملات بهتر و قابل درک بودن برای کسب و کار شما است.

بهینه سازی موتور جستجو یک مدیریت کامپیوتری است که توسط کارآفرینان برای توسعه بیشتر درک، هدایت ترافیک، معاملات پشتیبانی، تبدیل عکس های سایت به مشتریان و افزایش درآمد کسب و کار استفاده می شود. این یک لحظه حال (و یک اصطلاح معروف) است که برای اشاره به بهبود طراحی سایت استفاده می شود.

معمولاً هدف قرار دادن ابزارهای جستجوی وب (معمولاً Google) برای کمک به کارآفرینان برای به دست آوردن ملاحظات مورد نیاز و جذب گروه اصلی مورد علاقه خود سریعتر از بدون بهینه سازی وب پذیرفته می شود.

img-semblog
بهینه سازی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
این ترکیبی از بسیاری از زیرمجموعه‌ها مانند بهینه‌سازی وب نزدیک، بهینه‌سازی وب‌سایت همه‌کاره، بهبود طراحی وب‌سایت تخصصی، بهبود طراحی وب‌سایت محتوا، و غیره است که برای دستیابی به یک هدف مشابه همکاری می‌کنند: به دست آوردن پول نقد بیشتر برای کارآفرین.

بهینه سازی موتور جستجو شامل پیشرفت مراحل و چرخه هایی است که با هم همکاری می کنند. با داستان رکورد ابزار جستجوی وب شروع می شود. آن را یک کتابخانه عظیم مبتنی بر وب با کسی در نظر بگیرید که کتاب‌های جدید، چارچوب طرح بازی کتابخانه، و هزاران میلیارد کتاب را بررسی می‌کند.

فردی که کتاب‌های جدید را بررسی می‌کند به ربات‌های فهرست وب آدرس می‌دهد، در حالی که کتاب‌ها سایت‌های توزیع‌شده را نشان می‌دهند (به عنوان مثال، فروشگاه‌های آنلاین، مجلات وب، مقاصد خبری و غیره). علاوه بر این، از چند متغیر برای هماهنگ کردن (رتبه‌بندی) یک سایت نسبت به سایرین استفاده می‌شود، به عنوان مثال، کلمات کلیدی، ماهیت اتصالات، ساخت محتوای سایت و غیره.

در هر صورت، تصویر ساده از نحوه قرارگیری سایت‌ها این است: هر سایتی که مناسب‌ترین پاسخ‌های یک سؤال بررسی‌شده را داشته باشد، در رتبه اول قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: خدمات سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

 

 

اعلان push notification بر روی صفحه نمایش تلفن یا رایانه شخصی کاربر نمایش داده می شود، درست مانند یک پیام تبلیغاتی یا خود اعلان. آیا کاربر با خواندن این پیام کوتاه تصمیم می گیرد وارد سایت یا اپلیکیشن شما شود یا خیر؟ اگر کاربران شما از تلفن همراه استفاده می کنند، این اعلان در تلفن همراه آنها به صورت اعلان واتس اپ یا تلگرام نمایش داده می شود. برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ برای سایت خود می توانید از خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال بانوی هدف را بهره گیرید.

انواع پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن در قالب موبایل و وب برای کاربران ارسال می شود. یک اعلان پوش از طریق یک سایت برای کاربرانی که از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده می کنند ارسال می شود. اعلان وب در سیستم عامل های کروم و سافاری پشتیبانی می شود و پیام های تبلیغاتی حتی زمانی که سایت هدف باز نیست به کاربران تحویل داده می شود. اعلان موبایل کمی با وب متفاوت است. کاربر برای دریافت این اعلان ها ابتدا باید نرم افزار موبایل را دانلود کند تا اعلان های مربوطه از طریق آن به کاربر نمایش داده شود.

تفاوت بین پوش نوتیفیکیشن و پیام های تبلیغاتی

یکی از تفاوت های Push با سایر سیستم های پیام رسان به خصوص پیامک، محدودیت تعداد کلمات و کاراکترها است. وقتی پیام تبلیغاتی برای کاربران خود ارسال می کنید، محدودیت شما برای تعداد کاربران کمتر است. در حالی که محدودیتی در تعداد کلمات برای ارسال اعلان پوش دارید. اگر نوتیفیکیشن شما طولانی باشد، به طور کامل روی صفحه موبایل یا کامپیوتر نمایش داده نمی شود و کاربران نمی توانند دقیقاً از محتوای تبلیغاتی شما مطلع شوند. 

آمار جالبی از اهمیت تعداد کلمات در پوش نوتیفیکیشن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد. نرخ کلیک برای تبلیغات با 10 و کمتر چیزی حدود تقریبا 8.8 ، برای تبلیغات با تعداد کلمات 11 تا 20 کلمه، تقریبا 4.9، و برای پیام های بیش از 21 کلمه، تقریبا 3.2 است.

این آمار نشان می دهد که هر چه تعداد کلمات در نوتیفیکیشن شما کمتر باشد، مخاطبان شما بیشتر روی آن کلیک می کنند. انتخاب کاربران برای دریافت یا عدم دریافت پیام هنگامی که تعدادی از کاربران را برای دریافت پیام های تبلیغاتی انتخاب می کنید، در زمان های خاصی برای آنها پیام های تبلیغاتی ارسال می کنید و کاربران نمی توانند انتخاب کنند که پیام های تبلیغاتی دریافت کنند یا خیر.

تفاوت دیگر این است که در پیام های تبلیغاتی، پیام را باز می کنید، متن را می خوانید و در انتها لینک یک وب سایت یا نرم افزار وجود دارد که می توانید روی آن کلیک کنید یا خیر. اما در پنجره نوتیفیکیشن، با کلیک بر روی آن و باز کردن اعلان، مستقیماً به سایت فرستنده آگهی هدایت می شوید. 

در بسیاری از موارد ارسال پیام های تبلیغاتی زیاد می تواند غیرقانونی تلقی شود و نه تنها تاثیر مثبتی بر تبلیغات ندارد، بلکه کاربران و مشتریان شما را به فکر منفی وا دارد. کاربران اغلب این پیام های تبلیغاتی را به عنوان هرزنامه می بینند و ممکن است شماره شما را مسدود کنند؛ در حالی که push notification برای شما دردسر زیادی ایجاد نمی کند. اگر می خواهید خدمات دیجیتال مارکتینگ را برای وب سایت خود انجام دهید، می توانید از تجارب متخصصان لیدی تارگت استفاده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

کوکی یک فایل است. فایلی که در رایانه یا تلفن همراه یا تبلت شما ذخیره می شود. برای اینکه چنین فایلی در رایانه شما ذخیره شود، سایتی که بازدید می کنید باید از مرورگر شما بخواهد که چنین فایلی را ایجاد کند؛ بنابراین می توان گفت که کوکی یکی از ابزارهایی است که در تعامل و گفتگو بین مرورگر و سایت ها استفاده می شود. نت اسکیپ اولین بار در سال 1994 از کوکی ها در مرورگر خود (Mosaic) استفاده کرد و مایکروسافت در سال 1995 از این ابزار در مرورگر خود (Internet Explorer) استفاده کرد. 

اجازه دادن به کوکی ها کاربرد کوکی ها چیست؟ 

هنگام بازدید از یک سایت، به دلایل مختلف، ممکن است سایت نیاز به ذخیره اطلاعات خاصی داشته باشد. یکی از راه های ذخیره اطلاعات این است که سرور وب سایت از مرورگر شما بخواهد که این اطلاعات را برای آن ذخیره کند. فرض کنید از سایتی بازدید می کنید که به شما امکان می دهد رنگ های مختلفی را برای پس زمینه خود انتخاب کنید.  اگر این سایت می خواهد رنگ پس زمینه مورد علاقه شما را دفعه بعد که از آن بازدید می کنید ذخیره کند، یکی از راه های انجام این کار استفاده از یک کوکی است. سروری که سایت در آن قرار دارد ممکن است از مرورگر شما بخواهد که یک کوکی برای آن ایجاد کند و رنگ مورد علاقه شما را در آن کوکی بنویسد. حالا دفعه بعد که از سایت بازدید می کنید، می توانید رنگ مورد علاقه خود را ببینید.

البته این فقط یک مثال است و صدها مثال دیگر از استفاده از کوکی ها را می توانید تصور کنید. یکی از رایج ترین کاربردهای کوکی ها کمک به سرعت بخشیدن به ورود شما به وب سایت ها است. حتماً متوجه شده اید که در بسیاری از سایت ها (از جمله گوگل، یاهو و غیره) وقتی مرورگر خود را می بندید و بعداً مجدداً به سایت مراجعه می کنید، همچنان وارد سیستم می شوید و فقط در فواصل نسبتاً طولانی ممکن است مجبور شوید دوباره وارد شوید.  نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. برای انجام این کار، سایت ها از مرورگر شما می خواهند که یک کوکی در رایانه یا تلفن همراه شما ایجاد کند و دفعه بعد که به سایت مراجعه کردید، بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از اطلاعات ثبت شده در همان کوکی استفاده می کند. به عنوان یک کاربر می توانید به خدمات سایت دسترسی داشته باشید. به این نوع کوکی ها، کوکی های احراز هویت می گویند.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، می توانید در صورت تمایل، فعالیت های سئو و دیجیتال مارکتینگ خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف بسپارید.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

 

 

الگوریتم های گوگل در واقع معیارهای مهمی هستند که توسط گوگل و موتورهای جستجو برای ارزیابی سلامت سایت مورد استفاده قرار می گیرند. ضوابط ضمیمه شده به برخی قوانین و مقررات می تواند گاهی بسیار سختگیرانه باشد. با توجه به اینکه گوگل به فعالیت های واقعی سایت ها اهمیت می دهد، الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر و به روز رسانی هستند. 

گاهی اوقات برخی از الگوریتم ها می توانند محدودیت هایی برای افراد ایجاد کنند و این باعث می شود افراد سودجو وارد این عرصه شوند و راه هایی برای دور زدن الگوریتم های گوگل بیابند. این بزرگترین دلیلی است که الگوریتم های گوگل دائما در حال به روز رسانی و اصلاح هستند. اگر صاحب یا مدیر وب سایت هستید، باید اطلاعات کافی در مورد الگوریتم های گوگل برای بررسی و بهبود وضعیت سئوی سایت داشته باشید. برای اطلاع از الگوریتم های گوگل، با ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف همراه باشید.

الگوریتم های گوگل چیست؟ 

الگوریتم گوگل در واقع مجموعه پیچیده ای از الگوریتم ها هستند که به کاربران کمک می کنند تا پاسخ سوالات خود را از طریق آنان پیدا کنند. این الگوریتم ها با سیگنال های رتبه بندی مختلف در طول روز کار می کنند و صفحات وب را بر اساس معیارهای خاصی رتبه بندی می کنند. گوگل در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود توضیح زیادی نمی دهد، اما اعلام کرده است که چه پارامترهایی را اندازه گیری می کند؛ از جمله: معنی و هدف جستجو، ارتباط یک صفحه وب با آن پرس و جو، کیفیت و قابلیت اطمینان. صفحه، صفحه اطلاعات موتور جستجو است که شامل مکان، جستجوهای قبلی و هرگونه تنظیمات در حساب Google است. برخی از الگوریتم های گذشته و حال نام هایی مانند مرغ مگس خوار، پنگوئن، RankBrain و BERT دارند. اینها برخی از تاثیرگذارترین الگوریتم هایی هستند که انتشار و به روز رسانی آنها نتایج جستجو را تغییر داد. 

همچنین برخی به روز رسانی های غیر الگوریتمی مانند E-A-T تاثیر زیادی بر الگوریتم های گوگل دارند. همه اینها برای بهینه سازی موتور جستجو چه معنایی دارد؟ اساساً، سئو هرگز یک رویکرد یکسان نیست، و همچنین نمی‌توان روی هیچ تاکتیکی برای همیشه حساب کرد؛ زیرا به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google، آنچه را که کار می‌کند یا کار می‌کند به چالش می‌کشد. قبل از پرداختن به عوامل مهم الگوریتم های گوگل، بهتر است ابتدا فرآیند رتبه بندی گوگل را درک کنید. 

این فرآیند به سه مرحله زیر تقسیم می‌شود: 

خزیدن: مرحله اول شامل ربات‌های گوگل (عنکبوت‌های بدنام) است که در وب به دنبال صفحات وب جدید یا به‌روز می‌گردند. به طور کلی، هرچه یک صفحه لینک های بیشتری داشته باشد، گوگل راحت تر آن را پیدا می کند. صفحات باید خزیده شوند و برای رتبه بندی فهرست شوند. 

ایندکس: قدم بعدی گوگل این است که این URL ها را تجزیه و تحلیل کند و سعی کند بفهمد هر صفحه درباره چیست. این کار را با مشاهده دقیق محتوا، تصاویر و سایر رسانه های موجود در صفحه انجام می دهد و سپس این اطلاعات را در یک پایگاه داده بزرگ به نام فهرست گوگل ذخیره می کند. در این دو مرحله اول، بسیار مهم است که سئوی فنی شما در وضعیت خوبی قرار داشته باشد و نقشه سایت، هدرها و متا تگ ها به درستی تنظیم شوند. 

رتبه بندی: مرحله نهایی تعیین این است که کدام مورد از این صفحات برای یک جستجوی خاص، مفید و مرتبط با سرچ کاربران هستند. این مرحله به مرحله رتبه بندی معروف است و اینجاست که الگوریتم جستجوی گوگل وارد عمل می شود.

 در صورت علاقه مندی به مباحث سئو و دیجیتال مارکتینگ، می توانید مقالات ما را در وب سایت لیدی تارگت دنبال کنید. همچنین برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ، می توانید از تجارب متخصصین آژانس بانوی هدف بهره گیرید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

احتمالا شما که بر روی این مطلب کلیک کرده‌اید، به مباحث سئو علاقمند هستید. آیا می‌دانید سئو pdf چیست؟ روش های سئو pdf چیست؟ یا اصلا سئو pdf به گوش‌تان خورده است؟ فایل‌های PDF طرفداران خاص خود را دارند. این فایل‌ها متن، تصویر و هر محتوایی را که در آن قرار دارند به‌صورت منظم و منظم نمایش می‌دهند. همچنین محتوای آن در حین انتقال تغییر نمی‌کند. بنابراین گزینه خوبی برای انتشار محتوای متنی هستند. فایل‌های PDF معمولاً برای انتشار متون طولانی، تحقیقات دانشگاهی، روزنامه‌ها، مجلات و موارد مشابه استفاده می‌شوند. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف پیشرو در خدمات آنلاین مارکتینگ و سئو در خدمت شما عزیزان است. حال به بررسی مزایا و معایب سئوی این سایت ها بپردازیم:

مزایای استفاده از pdf در سایت 

در صورتی که مخاطب بخواهد صفحه pdf سایت شما را پرینت یا دانلود کند، متن و محتوا به هم نمی‌خورد و کاربر مشکلی نخواهد داشت. می‌توان ذکر کرد که تمامی پلتفرم‌ها و مرورگرها امکان خواندن این نوع فایل‌ها را دارند. اگر در فضای وب منتشر شوند، تاثیر مثبت بالایی بر برندینگ و همچنین سئوی سایت دارند. آنها پتانسیل بسیار خوبی در سئو دارند. انجام آنها آسان است. 

معایب استفاده از سئوی pdf در سایت

چون در حالت آفلاین مشاهده می شوند، تاثیر مستقیم و خاصی روی ترافیک سایت ندارند. لینک‌های داخلی ارائه شده از فایل pdf توسط موتورهای جستجو قابل خریدن نیستند و هیچ تاثیر مستقیمی بر سئوی صفحات دیگر ندارند. فایل pdf را نمی‌توان به دسته‌ها یا برچسب‌های سایت اضافه کرد. گوگل آنالیتیکس توانایی بسیار کمی برای تایید رفتار کاربر در این فایل‌ها دارد. با توجه به تجربیات، کاربران کمی به مطالعه pdf علاقمند هستند و میزان بازدید برگشتی یا return visitor این فایل‌ها کمتر از 40 درصد است. امکان استفاده از روش‌های جدید دیجیتال مارکتینگ بر روی آنها وجود ندارد (مثلا قرار دادن فرم‌های دریافت ایمیل برای بازاریابی ایمیلی و …) 

به‌روز رسانی آنها مانند مقالات موجود در سایت، کار آسان نیست. امکان استفاده از schema روی آنها وجود ندارد. (در صورت تمایل، می‌توانید به مقاله اسکیما چیست سر بزنید) حال به بررسی نکات تخصصی بهینه سازی فایل‌های pdf و همچنین آموزش سئو pdf می‌پردازیم.

آموزش سئو وردپرس pdf

  • برای سئوی بهتر به جای استفاده از اسامی سیستمی و نام‌های اتوماتی که در فایل pdf در هنگام ذخیره آن قرار می‌گیرد، از کلمه کلیدی استفاده کنید.

  • ارائه توضیحات دقیق در این قسمت تاثیر زیادی در سئوی PDF شما خواهد داشت.

  • یکی از مهمترین نکات در سئوی محتوا و پی دی اف، استفاده صحیح از هدینگ یا تگ H می‌باشد. برای اینکه فایل PDF شما به صفحات اول نتایج جستجو برسد، باید از این تگ‌ها به درستی استفاده کنید. در ساختار آن؛ یک تگ H1 در صفحه قرار دهید، سعی کنید برای زیبایی و خوانایی متن از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط در تگ‌های H استفاده کنید و در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید. در نهایت هر 300 تا 400 کلمه متن را زیر یکی از تگ‌های H1 تا H6 قرار دهید.

  • لینک یا پیوند داخلی که با استفاده از این لینک‌ها می توانید کاربران را به سایر صفحات مرتبط بفرستید و زمان حضور در سایت را افزایش دهید.

  • سئوی تصویر یکی از نکات مهم و تاثیرگذار در بهینه سازی فایل پی‌دی‌اف است.متن جایگزین (ALT) تصاویر، حجم، اندازه و کیفیت تصاویر، از تصاویر تکراری استفاده نکنید.

  • سرعت بارگذاری صفحات سایت یکی از نکات مهم و تاثیرگذار در سئوی آن است. با توجه به اینکه در سئو پی‌دی‌اف، فایل pdf شما، صفحه‌ای از سایت شما محسوب می‌شود، زمان بارگذاری و باز شدن آن بسیار حائز اهمیت است. برای افزایش سرعت بارگذاری این صفحه، حجم فایل نباید زیاد باشد. اصولا حجم هر صفحه در سایت بین 1 تا 2 مگابایت است و این حجم برای pdf شما انتخاب مناسبی است. برای کاهش حجم فایل pdf به این نکات توجه کنید:

  • از نوشتن متن اضافی در آن خودداری کنید، حجم تصاویر را با استفاده از ابزارها و روش‌های ذکر شده کاهش دهید، از قرار دادن فایل‌های تصویری غیر ضروری و بیش از حد خودداری کنید. بهینه سازی حجم فایل PDF با استفاده از نرم افزارهایی مانند JPEGmini یا Soda PDF فونت‌های مختلف و بی فایده را حذف کنید.

  • بهبود سرعت ایندکس در فایل های pdf

  • تبدیل محتوای فایل pdf به متن

برای مطالعه کامل مقاله، پیشنهاد می کنیم به وب سایت لیدی تارگت سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

 

نوشتن یک پست وبلاگ یک مهارت است، درست مانند هر شکل دیگری از نوشتن. برای جذب خواننده به نوشته خود باید متن مورد نظر را در ساختاری درست و جذاب قرار دهیم. برای این کار باید از عناوین، زیرنویس ها و پاراگراف های جداگانه استفاده کنیم تا کاربر به طور کامل متوجه مهم ترین مسائل مطرح شده در نوشته ما شود. اگر خواننده محتوای متن ما را بفهمد و دوست داشته باشد، احتمال اینکه آن را با دیگران به اشتراک بگذارد، بیشتر می شود که البته در نهایت منجر به افزایش رتبه سایت ما در موتورهای جستجو می شود. بنابراین، برای کسب رتبه بهتر در گوگل، باید مهارت های تایپ خود را بهبود بخشید.

اگر برای وبلاگ های خود، محتوای یونیک و سئوشده را انتظار دارید، می توانید خدمات سئوی محتوا و سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف بسپارید. حال به بررسی نکات مهم برای تولید وبلاگ سایت می پردازیم:

قبل از نوشتن فکر کن!

ابتدا به مفهومی که می خواهید به خواننده منتقل کنید فکر کنید. چه چیزی می خواهید به خواننده بگویید؟ هدف نهایی متن مذکور چیست؟ می خواهید خواننده پس از رسیدن به انتهای متن چه کاری انجام دهد و چه احساسی داشته باشد؟ قبل از نوشتن متن، بهتر است پاسخ این سوالات را خودتان بنویسید.

ساختار صحیح متن را فراموش نکنید!

متنی که می نویسید باید ساختار نوشتاری درستی داشته باشد. هر پست باید با یک مقدمه (برای معرفی موضوع)، یک بخش اصلی (برای انتقال پیام مورد نظر) و یک نتیجه (برای خلاصه یا معرفی یک ایده جدید) شروع شود. متن مورد نظر باید دارای این سه قسمت باشد.

 تیتربندی!

اگرچه اکثر متن ها به صورت پاراگراف ارائه می شوند، اما باید مراقب باشید که یک پاراگراف واقعی ایجاد کنید. هر جمله را در یک خط جداگانه قرار ندهید. هر پاراگراف باید دلیل و موضوع خاصی داشته باشد. حتما از خود بپرسید که موضوع هر پاراگراف چیست؟

از عنوان استفاده کنید

عنوان تمام متن را دسته بندی می کند و به همین دلیل بهتر است از عنوان استفاده کنید. عنوان و زیرنویس نه تنها به خواندن بهتر متن کمک می کند، بلکه سئو را نیز بهبود می بخشد. گوگل با استفاده از عنوان و زیرنویس می تواند موضوع اصلی متن را تشخیص دهد و به این ترتیب چنین صفحه ای می تواند رتبه بهتری در گوگل داشته باشد. 

بهتر است از کلمات کلیدی خود در عنوان فرعی استفاده کنید. البته استفاده از کلمه کلیدی در تمامی تیترها به متن نوشته شده آسیب می رساند.

از عبارات مرتبط استفاده کنید!

کلماتی مانند «در وهله اول»، «بالاخره»، «بی شک»، «در نتیجه» و دیگر عبارات مشابه باعث می شود مفاهیم متن به صورت روان تری به خواننده منتقل شود.

از شخص دیگری بخواهید متن را بخواند!

قبل از ارسال متن نوشته شده، از شخص دیگری بخواهید که ابتدا آن را بخواند. از او بپرسید که آیا معنای اصلی متن را می فهمد یا خیر؟ همچنین، این شخص می تواند به شناسایی اشتباهات املایی و سایر مشکلاتی که ممکن است متوجه آن نشده باشید کمک کند.

 طول متن را بهینه کنید!

مطمئن شوید متن شما حداقل 300 کلمه باشد. گوگل متن های طولانی را دوست دارد. با این حال، طولانی بودن متن ممکن است چندان برای خوانندگان جذاب نباشد. بنابراین بهتر است متنی حداقل ۷۰۰ کلمه ای داشته باشید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که کلمه یا عبارت خود را در 1-2٪ از متن قرار دهید. به عنوان مثال در یک متن 300 کلمه ای کلمه کلیدی را می توان از 3 تا 6 بار تکرار کرد.

شما عزیزان می توانید خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئوی سایت خود را به متخصصی مجرب و متخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی



 

خرید cdn و فعال سازی آن در نهایت منجر به افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات می شود. حالا اینکه چه ترفندی برای دسترسی به داده ها با سرعت بالا استفاده می شود، سوالی است که با دانستن نحوه عملکرد CDN متوجه خواهید شد. هنگامی که یک شبکه cdn ساخته می شود، سرورها در نقاط مختلف جهان و در کشورهای مختلف با طول جغرافیایی مشخص پیکربندی و مستقر می شوند. 

در نهایت با دریافت اطلاعات از سرور اصلی و ذخیره آن به صورت کش بر اساس موقعیت جغرافیایی بازدید کننده، بر اساس ISP مخابراتی کاربر، داده ها از نزدیکترین cdn به کاربر تحویل داده می شود تا کاربر بتواند به این مورد دسترسی سریعتر داشته باشد؛ به همین دلیل است که اگر سایت هایی مانند گوگل را باز کنید که از CDN استفاده می کنند، می بینید که در کمترین زمان ممکن بسیار سریع در دسترس است، اما برخلاف سایتی که سرور آن در یک نقطه جغرافیایی دور با سرعت کمتری قرار دارد بارگذاری شده است اکنون که تقریباً با فناوری cdn آشنا شدید. در صورتی که به مباحث سئو و دیجیتال مارکتینگ علاقمندید، پیشنهاد می کنیم از وب سایت ما یعنی آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف دیدن کنید.

CDN مخفف چیست؟

بسیاری از کاربران می پرسند CDN مخفف چیست؟ در این خصوص باید ذکر کرد، تکنولوژی cdn مخفف Content Delivery Network است. در واقع CDN یک شبکه توزیع محتوا است. سرورها در موقعیت های جغرافیایی مختلف قرار دارند و با توجه به اینکه کدام سرور به مکان بازدیدکننده سایت نزدیکتر است به درخواست ها پاسخ داده می شود. در واقع اطلاعات سایت از سروری فراخوانی می شود که به موقعیت مکانی کاربر نزدیکتر است. به این ترتیب سایت سریعتر بارگذاری می شود.

کاربرد فناوری CDN چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، با استفاده از CDN می توانیم سریعتر به داده های مورد نیاز دسترسی پیدا کنیم. شبکه تحویل محتوا یا cdn محتوای ذخیره شده را با استفاده از سرورهای توزیع شده در سراسر جهان و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر از طریق نزدیکترین سرور به کاربر در اختیار کاربر قرار می دهد. این سرویس در افزایش سرعت و پهنای باند ارسال محتوا در وب سایت های پر بازدید و وب سایت های جهانی مانند گوگل، یاهو، فیس بوک و ... بسیار موثر است.

CDN ها انواع مختلفی دارند که می توانند به صورت خصوصی فقط برای یک کشور یا یک شرکت خاص در دسترس باشند، مانند شبکه CDN Chinakash در چین یا Google CDN که فقط متعلق به خود گوگل است و از آن استفاده می کند. از معروف ترین CDN ها می توان به CDN Cloud Flare، Akademi، Amazon، Abar Erwan و ... اشاره کرد.اگر سایتی دارید که به سرعت بالای آن اهمیت می دهید و همچنین با حمله به هاست و سرور سایت مواجه هستید، از In استفاده کنید. CDN علاوه بر افزایش سرعت سایت می تواند امنیت در برابر حملات را نیز افزایش دهد.

برای آشنایی بیشتر با مطالب سئو و دیجیتال مارکتنینگ، به وب سایت لیدی تارگت مراجعه کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی، به مدت دو دهه به عنوان زیرمجموعه مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات شناخته می شود، اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات در سال های اخیر، افزایش میانگین زمان آنلاین کاربران، استفاده گسترده از تلفن همراه و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک شرکت مستقل مطرح است. اگر در دوره امروزه، به دنبال یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای هستید، ما به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف را پیشنهاد می کنیم.

نیل پاتل، بازاریاب دیجیتال معروف هندی که یکی از 10 بازاریاب برتر دیجیتال در جهان از نظر مجله فوربس است، به این سوال که بازاریابی دیجیتال چیست پاسخ می دهد:

بازاریابی دیجیتال هر نوع تجاری سازی محصولات و خدمات است که از طریق وسایل الکترونیکی انجام می شود. با این تعریف، دیجیتال مارکتینگ یک مفهوم نسبتاً جدید نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال در جهان به بیش از 100 سال قبل باز می گردد. رادیو در سال 1986 اختراع شد. 10 سال طول کشید تا رادیو به یک محصول عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را بخرند و آن زمان بود که به فکر تبلیغات افتادند. اولین تبلیغ مربوط به اجرای اپرا بود که بلافاصله پس از پخش بلیت فروخت و این روز تولد دیجیتال مارکتینگ بود.

دیجیتال مارکتینگ چیست و تاریخچه آن چیست؟

عبارت تخصصی بازاریابی دیجیتال برای اولین بار در دهه 1990 ارائه شد. بین سال های 2000 تا 2010، بازاریابی دیجیتال به عنوان روشی موثر برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان معرفی شد و پیچیدگی های استفاده از آن بیشتر آشکار شد. قبل از معرفی دیجیتال مارکتینگ، در اواسط دهه 1980، گروه سافت اد با تغییر شیوه های تبلیغاتی چندین شرکت خودروسازی، ریشه درخت بازاریابی دیجیتال را کاشت. آنها با جایگزینی دیسکت های تبلیغاتی به جای مجلات و بروشورهای تبلیغاتی، به مشتریان خود اجازه می دادند قبل از خرید محصول یک تور مجازی داشته باشند و همچنین به صورت پویا ویژگی ها و خدمات خودرو را به نمایش بگذارند. 

به عنوان مثال، مردم می توانستند به صورت مجازی در ماشین را باز کنند و وارد شوند و امکانات داخل ماشین را ببینند. همه این امکانات در نسخه های دست نویس و چاپی تبلیغات سنتی قابل استفاده نبود. در این روش جدید، فرد می توانست با خودروی مورد علاقه خود به صورت رایگان از آن سوی دنیا سفر کند و در صورت تمایل خودروی خود را خریداری کند؛ البته دیجیتال مارکتینگ نیز عوارض خاص خود را داشت و افراد زیادی به سمت آن کشیده شدند.

با توجه به توسعه سریع رسانه های دیجیتال، فرصت های شغلی و درآمد جدیدی برای تبلیغات و بازاریابی ایجاد شده است. آمارها نشان می دهد که در سال 2013 دیجیتال مارکتینگ رشد زیادی داشته و انقلابی در بین روش های تبلیغات ایجاد کرده است. دیجیتال مارکتینگ می تواند به عنوان یک تسهیل کننده برای تبلیغات آنلاین، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی اینترنتی استفاده شود. عصر دیجیتال با ظهور اینترنت و توسعه پلت فرم وب 1.0 آغاز شد. پلتفرم Web 1.0 به کاربران اجازه داد تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. اما آنها نتوانستند آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. تا آن زمان، بازاریابان هنوز در مورد پلتفرم های دیجیتال مطمئن نبودند. برای فعالیت های مارکتینگ شرکت خود می توانید از تجارب متخصصین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت بهره گیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

سئوی محلی به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین به مشتریان محلی ارائه دهید. یعنی اگر کسب و کار شما فقط در غرب تهران فعالیت می کند، کسانی که در غرب زندگی می کنند با یک جستجوی ساده می توانند شما را پیدا کنند. به این ترتیب می توانید مشتریانی را پیدا کنید که از نظر موقعیت مکانی به شما نزدیک هستند و این فرصتی را برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما فراهم می کند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، برای کسب و کار شما تمامی اصول سئو از جمله سئو محلی را به صورت کاملا حرفه ای و تکنیکی انجام می دهیم.

جستجوهای محلی چه تفاوتی با جستجوهای غیر محلی دارند؟

اجازه دهید نمونه ای از جستجوی محلی را به شما نشان دهیم. اگر کسی عبارت "بهترین شرکت سئو" را در گوگل جستجو کند، نتایج معمولی پیدا خواهد کرد، اما اگر همین عبارت را به بهترین شرکت سئو در تهران تغییر دهیم، فقط نتایج محلی (در تهران) به شما نشان داده می شود.

در این صورت گوگل متوجه می شود که هدف کاربر از جستجو، یافتن سایت های فعال در تهران است و سعی می کند با ارائه نتایج مرتبط با تهران، تجربه جستجوی خوبی را برای کاربران فراهم کند.

چرا اهمیت سئوی محلی روز به روز (یا حتی ساعت به ساعت) در حال افزایش است؟

آمار می‌گویند که حدود 46 درصد از موتورهای جستجو به دنبال نتایج مربوط به یک مکان یا مکان خاص هستند؟ اکنون بیش از هر زمان دیگری، کاربران عباراتی را جستجو می کنند که حاوی نام یک مکان (مثلاً بهترین رستوران های تجریش) باشد.

خبر خوب این است که شما نیازی به رقابت با هر سایتی در جهان در سئوی محلی ندارید. به محض اینکه بتوانید در محله خود که از یک گروه کوچک تشکیل شده است، رقابت کنید، شانس موفقیت شما بالاست. بنابراین می توانید با یک استراتژی اساسی در موقعیت مکانی خود بدرخشید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که نتایج سئو محلی در کجای صفحه نتایج قرار می گیرند؟

چگونه سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنیم؟ (برای شرکت های ایرانی)

پس از صحبت در مورد سئوی محلی، اکنون زمان آن رسیده است که وارد عمل شوید و به شما بگوییم که چگونه سایت خود را برای محله بهینه کنید.

سلامت فنی و کد نویسی سایت را فراموش نکنید.

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که برای بهینه سازی سئوی محلی، فقط باید برای سئوی محلی بهینه سازی کنند! معنی آن چیست؟ یعنی اصلاً فکر نمی کنند که سایت شما قبل از هر چیز باید از نظر سلامت فنی در وضعیت خوبی باشد. در غیر این صورت، هرگونه تلاش برای بهینه سازی سایت به بن بست خواهد رسید.

اگر می خواهید در سایت خود جستجو کنید و مشکلات فنی خود را یکی یکی پیدا کرده و برطرف کنید، صفحه آموزش فنی سئو را بررسی کنید.

 

بهینه سازی سئو داخلی سایت اساس موفقیت در سئوی محلی است

هر کاری که در داخل سایت خود انجام می دهید چندین برابر مهمتر و موثرتر از کارهای خارجی است. به همین دلیل است که می گوییم باید سئوی داخلی یا On-Page Seo سایت را بهبود ببخشید تا تلاش های محلی شما در صفحه نتایج به ثمر بنشیند.

تحقیق کلمات کلیدی 

انتخاب کلمه کلیدی هدف مناسب برای هر صفحه یکی از بزرگترین چالش های سئو داخلی است. آیا فکر می کنید می توانید بهترین کلمات کلیدی را با تفکر انتخاب کنید؟ این باور غلط می تواند تبار تجاری شما را از بین ببرد.  در سئو می توانید تا حد زیادی با این چالش روبرو شوید.

ایندکس شدن در یک محله ای خاص

در وب سایت های ایرانی، تعدادی سایت دایرکتوری وجود دارد که تعدادی از کسب و کارهای آنلاین را در یک مکان گرد هم می آورد. برای مثال در سایت فیدیلیو صفحاتی وجود دارد که مختص رستوران ها و کافه های مناطق مختلف تهران است. با قرار گرفتن در این لیست ها می توانید در کنار سایت های رقیب دیده شوید و اگر به اندازه کافی خوب باشید می توانید عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشته باشید.

نکات مهم دیگری برای سئوی محلی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم در سایت بانوی هدف مطالعه بفرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی



 

تصور کنید که من قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارم و 2 دامنه برای آن خریداری کرده ام. به عنوان مثال دامنه های kafshonline.ir و kifonline.ir؛ اما در عین حال قصد طراحی سایت مجزا برای هر یک از این دامنه ها را ندارم. در عوض، من می خواهم هر کسی که هر یک از این دامنه ها را در مرورگر خود وارد می کند، به سایت اصلی من برسد. از این رو؛ من یکی از دامنه ها را روی دیگری پارک می کنم یا همان دامنه را پارک می کنم! مشکل اصلی اینجاست که در هر دو مورد، کاربران همان آدرسی را که در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده‌اند، می‌بینند و دامنه تغییر نمی‌کند، اما در یک زمان، هر دو دامنه را تغییر می‌دهند.

نکته: اگر پارک دامنه برای شما بسیار مهم است. هنگام خرید هاست، از شرکت میزبان بپرسید که هاست شما دارای چند پارک دامنه یا نام مستعار دامنه (دامنه های جایگزین) است. می توانید خدمات طراحی سایت تجارت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف بسپارید تا از امور پیاده سازی پارک دامنه و دیگر پارامترهای طراحی سایت وب سایت خود آسوده باشید.

نمونه ای از پارک دامنه

در وب انگلیسی، شرکت های خرید و فروش دامنه منتظر انقضای دامنه سایر شرکت ها هستند. سپس خود دامنه را ثبت کنید؛ چرا؟ به امید اینکه صاحب دامنه قبلی دوباره دامنه را بخرد یا دامنه رند باشد و سایر علاقه مندان آن را خریداری کنند.

در این شرایط شرکت هدف دامنه را با قیمت بسیار بالایی به آنها می فروشد. به عنوان مثال در یکی از پروژه های سئو متاسفانه یکی از مشتریان ما به دلیل مشغله کاری فراموش کرده بود دامنه .com سایت خود را تمدید کند. پس از این یکی از همین شرکت های خارجی دامنه او را ثبت کرد و دامنه ای را که باید 400 هزار تومان برای قیمت 600 دلار (17 میلیون تومان) پرداخت می کرد به او فروخت!

در هر صورت؛ پس از ثبت دامنه جدید توسط این شرکت ها؛ باید یک صفحه روی آن بگذارند تا هر کس وارد شود. برای تماس و خرید دامنه اطلاعات شرکت ثبت کننده را به دست آورید. با توجه به اینکه خرید هاست در هر دامنه و طراحی سایت برای آن به صرفه نیست. آنها سایتی را روی یکی از دامنه ها طراحی می کنند و تمام اطلاعات تماس خود را روی آن قرار می دهند. سپس تمام دامنه های زیر را روی آن پارک می کنند!

مثلا؛ دامنه ladytarget.net از طریق یکی از این شرکت ها تثبیت شده است. اکنون این آدرس در آدرس دیگری پارک شده و صفحه مورد نظر به کاربران نمایش داده می شود. به این ترتیب وقتی وارد یکی از دامنه ها می شوید; در نوار آدرس، آدرس دامنه مورد نظر خود را می بینید، اما بدون اینکه بدانید. محتوای یک دامنه دیگر را می بینید. خدمات طراحی سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت بسپارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

 

تست A/B فرآیندی است که به طور همزمان دو گزینه را آزمایش می کند. به عنوان مثال، دو نوع صفحه وب را به کاربران مختلف وب سایت نشان می دهد و مقایسه می کند که کدام یک منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود. به طور کلی، در تست A/B، گزینه ای که بیشترین تبدیل را ارائه می دهد برنده می شود و این به شما کمک می کند تا سایت خود را برای نتایج بهتر بهینه کنید. تست A/B یکی از اجزای اصلی فرآیند بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) است. شما می توانید A/B داده های کمی و کیفی کاربر را آزمایش کنید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف این تست را برای وب سایت شما بررسی و بهینه می کنیم.

امروزه شرکت های B2B از نرخ تبدیل ماهانه پایین راضی نیستند. به همین ترتیب، فروشگاه های تجارت الکترونیک با نرخ رها شدن سبد خرید بالایی مواجه هستند. در این میان رسانه ها نیز با جذب کم بیننده مواجه هستند. نشت در قیف فروش، خرابی صفحه پرداخت و غیره عواملی هستند که بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارند.

چرا باید یک تست A/B را برای رفع همه این مشکلات اجرا کنید:

1) مشکلات کاربران را حل کنید.

کاربران برای اهداف خاصی از وب سایت شما بازدید می کنند، مانند کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما، خرید محصولات، مرور وب سایت، استفاده از محتوای آموزشی و غیره. در این فرآیند، کاربران ممکن است با مسائلی مواجه شوند که منجر به تجربه بدی شود و در نهایت بر تبدیل شما تأثیر بگذارد. نرخ.

 برای حل این مشکلات از داده های جمع آوری شده از طریق ابزارهای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، مانند نقشه های حرارتی، Google Analytics و نظرسنجی های وب سایت استفاده کنید.

2) بازگشت سرمایه بهتری از ترافیک موجود دریافت کنید.

تست A/B به شما این امکان را می دهد که از ترافیک موجود خود نهایت استفاده را ببرید و بدون نیاز به خرید ترافیک جدید، تبدیل ها را افزایش دهید. حتی کوچکترین تغییرات می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در تبدیل شود.

3) نرخ پرش را کاهش دهید.

دلایل زیادی برای نرخ پرش بالای وب سایت شما وجود دارد. از جمله گزینه های بسیار زیاد، انتظارات ناسازگار، و موارد دیگر.

4) اصلاحات کم خطر انجام دهید.

به جای طراحی مجدد کل صفحه با تست A/B، تغییرات جزئی در وب سایت خود ایجاد کنید. این باعث کاهش خطر به خطر افتادن نرخ تبدیل فعلی شما می شود. تست A/B به شما این امکان را می دهد که منابع خود را برای حداکثر کارایی با حداقل تغییرات هدف قرار دهید و به سمت بازگشت سرمایه بالاتر حرکت کنید.

5) داده های آماری را تجزیه و تحلیل کنید.

تست A/B کاملاً مبتنی بر داده است و جایی برای حدس و گمان، احساسات یا احساس درونی باقی نمی گذارد. شما به راحتی می توانید بر اساس تجزیه و تحلیل آماری معنی دار معیارهایی مانند زمان صرف شده در صفحه، تعداد درخواست های نمایشی، نرخ رها شدن سبد خرید، نرخ کلیک و غیره، "برنده" و "بازنده" را تعیین کنید.

6) با طراحی مجدد وب سایت خود سود بیشتری کسب کنید.

 طراحی مجدد می تواند از یک متن یا تغییر رنگ جزئی در یک دکمه CTA تا بازسازی کامل یک صفحه وب باشد. تصمیم برای اجرای یک نسخه یا نسخه دیگر باید همیشه بر اساس تست A/B باشد. پس از اتمام طراحی، آزمایش را رها نکنید. با انتشار نسخه جدید، سایر عناصر صفحه وب را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که جذاب ترین نسخه را برای بازدیدکنندگان اجرا می کند. این داده ها را جمع آوری و استفاده کنید تا بالقوه خود را درک کنید و قیف فروش خود را بهینه کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت در خدمت کسب و کار شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

 

اصطلاح SEO تقریباً 7 سال است که به طور اشتباه رایج شده است. بسیاری از افراد از این کلمه برای سادگی بیان مفهوم استفاده می کنند. سئو خود مجموعه ای از دانش و مهارت در کنار تجربیات است. این باعث می شود سایت شما برای مخاطبان و موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بهینه شود. اگرچه قیمت سئو در برخی از پروژه ها متفاوت است، اما بهینه سازی سایت شما باعث می شود رتبه آن بهتر از رقبا باشد. اگر صاحب کسب و کار هستید و تمایل به انجام سئو برای سایت خود دارید، ما به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت را معرفی می کنیم.

در نتیجه به فردی که به این دانش تسلط داشته باشد و بتواند شما را در این مسیر همراهی کند متخصص سئو می گویند. به طور کلی، خود سئوکاران ترجیح می دهند خود را متخصص یا مشاور سئو بنامند. زیرا مشاوره سئو نیز یکی از خدمات این افراد است.

خدمات سئو و بهینه سازی شامل بخش های موجود است. هر کدام بهینه سازی بخشی از فعالیت شما در فضای مجازی می شود. به طور کلی می توان سئو را به سه دسته تقسیم کرد: 

سایت سئو داخلی (ON-Page) 

بیل گیتس رئیس سابق هیئت مدیره مایکروسافت، نکته ای طلایی گفت: محتوای پادشاه است! برای داشتن مخاطب و افزایش اعتبار، شما همیشه باید حرفی را برای گفتن داشته باشید. سئو درون صفحه بهینه سازی بخش هایی از سایت شما می پردازد که مخاطبان با آنها سروکار دارند.

شما باید رضایت را جلب کرده و تمامی اصول رضایت مخاطب در مشتری را رعایت کنند. از جمله این اصول: اصول تولید محتوا، طراحی رابط کاربری (UI) و توسعه و تجربه کاربری (UX)، لینک داخلی، تدوین تولید محتوا و لینک سازی از جمله مسائل مربوط به سئو داخلی یا آن پیج.

سئو خارجی سایت (Off-Page) 

فرض کنید شما یک خواننده بزرگ هستید. برای اجرای سالن وزارت کشور یک شب را می‌کنید، ولی هیچکس را دعوت به اطلاع رسانی نمی‌کنید. آیا انتظار تماشاچی هم دارد؟ درست خیر! شما برای مخاطبان خود هر چند ابزار عالی تولید کرده‌اید، همچنین مبحث تکنیک‌ها را بهینه کرده‌اید تا مخاطب شما را نبیند، به سایت و صفحه‌نمایش شما هم می‌توانید نخواهید. 

سئو خارجی این بخش بهینه سازی را بر عهده دارد. افزایش اعتبار و بار سایت دریافت لینک و اصولی، مشاوره گزارش، فعالیت در شبکه های اجتماعی مربوط به این بخش است. از مهمترین پارامترهای یک شرکت سئو سایت، همین بهینه سازی سایت خارجی برابر است با استراتژی درست و اصولی و آمادگی اقدام برای فعالیتهای خارجی بهینه سازی.

تیم ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، با انجام تمامی خدمات سئو در خدمت شماییم.

سئو تکنیک سایت (Technical) 

این مرحله از بهینه سازی برای سایت با سرعت بالاتر به مخاطب داده شود، قالب مناسب، بهینه سازی کدنویسی سایت شما اصلاح ارورهای احتمالی و خطاهای پیش آمده، اصلاح صفحات آدرس، انتخاب مناسب از جمله های مربوط به سئو تکنیکال از جمله تکنیک های سئو تکنیکال محسوب می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی



در دنیایی که اکثر مردم کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی کرده اند و تمام تلاش خود را می کنند تا در دنیای اینترنت حضور داشته باشند تا بیشتر بازدید داشته باشند و دیده شوند، گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجوی بزرگ در جهان است که دارای حجم وسیعی است. رضایت مخاطبین گوگل که از آن برای پاسخ به نیازهای خود استفاده می کنند، بسیار برای گوگل مهم است؛ به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها به دنبال افزایش ترافیک سایت خود از گوگل هستند تا فروش خود را افزایش دهند. 

پس می توان نتیجه گرفت که افزایش بازدید گوگل هدف مشترک تمامی افراد فعال در این زمینه است. مشاورین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف گرد هم آمده اند تا برای افزایش بازدید سایت شما راهکارهایی بیاندیشند. همه فروشندگان و مدیران کسب و کار استراتژی هایی را برای افزایش مشتریان برنامه ریزی می کنند. به گفته آنها، در اینترنت، تعداد مشتریان ارتباط نزدیکی با تعداد بازدید از سایت شما دارد. در این شرایط افزایش بازدید گوگل به عنوان هدف اصلی ضروری می شود.

گوگل بیش از 50 درصد از ترافیک ورودی وب سایت را تولید می کند. از طرف دیگر، قرار دادن سایت یا فروشگاه آنلاین شما در لیست وب سایت های پیشنهادی گوگل، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. مزیت افزایش ترافیک گوگل دریافت ترافیک و افزایش ترافیک ارگانیک از گوگل به عنوان عاملی تعیین کننده در رشد کسب و کارهای اینترنتی، مزایایی را به شما می دهد؛ افزایش ترافیک گوگل به عنوان یک شاخص به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را آزمایش کنید. 

شما اطلاعاتی در مورد الگوهای رفتاری کاربران و علایق آنها به دست می آورید که به شما در افزایش بازدید گوگل کمک می کند. افزایش نرخ کلیک و در نتیجه افزایش مشتریان؛ چراکه مشتریان بیشتر منجر به درآمد و سود بیشتر می شود.

 

روش های مختلف برای افزایش ورود از طریق گوگل یکی از مهمترین اقداماتی که می توان برای افزایش ورود به گوگل انجام داد. سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو برای افزایش بازدید گوگل و بازدید سایت است.  به این ترتیب شما سهم بیشتری از کاربران و مشتریان را به صورت ارگانیک به دست خواهید آورد. اما روش سئو، روشی است که نتایج بلندمدت می دهد و برای موفقیت به صبر و زمان بیشتری نیاز دارید. اگر می خواهید بازدیدکنندگان سایت خود را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید، می توانید با پرداخت هزینه و استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادز (PPC) بازدید از گوگل خریداری کنید. 

اما روش های دیگری نیز وجود دارد که بازدید از سایت را از منبعی غیر از گوگل ارائه می کند. مدتی است که سایت هایی وجود دارند که بازدیدهای گوگل را می فروشند. به این ترتیب این سایت ها با استفاده از ربات ها به جای کاربران واقعی، تعداد بازدید از سایت خود را افزایش می دهند؛ یعنی این ربات ها به صورت تصادفی کلمات کلیدی خاص مربوط به شما یا نام وب سایت شما را در گوگل از IP های از پیش تعریف شده مختلف پیدا می کنند و از این طریق وارد سایت شما می شوند.

گوگل با ارتقای الگوریتم های هوش مصنوعی خود، رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل می کند و تفاوت بین بازدید طبیعی از یک انسان و بازدید از یک ربات ایجاد شده توسط نرم افزار افزایش بازدید گوگل را درک می کند. این روش خرید ترافیک از گوگل مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند. جدا از اینکه هزینه ای پرداخت می کنید و هیچ سودی برای شما ندارد، درگیر جریمه گوگل و افت شدید رتبه سایت خواهید شد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، به عنوان متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ که سال ها برای کسب تجربه در این عرصه زمان گذاشته ایم، به شما عزیزان توصیه می کنیم به هیچ وجه سراغ جذب این گونه بازدید غیرطبیعی نروید.

از طرف دیگر، افزایش ترافیک از طرف گوگل زمانی ارزشمند است که کاربری با هدف خاصی روی سایت شما کلیک کند. اگر قرار است این کار توسط یک ربات انجام شود، نمی توانید انتظار خرید و کسب درآمد از نرم افزار یا ربات را داشته باشید. بنابراین، به جرات می توان گفت که سایت های خرید ترافیک گوگل چیزی بیش از کلاهبرداری نیستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

ابزار تولید محتوا ابزاری است که می توانید برای ایجاد محتوا از آن استفاده کنید. امروزه ابزارهای online و offline زیادی برای تولید محتوا موجود است. به عنوان مثال فتوشاپ یک ابزار آفلاین است که روی ویندوز نصب می شود. اگر برای استفاده از فتوشاپ به لپ تاپ خود دسترسی ندارید، می توانید با استفاده از ابزار آنلاین Photopea از فتوشاپ آنلاین نیز استفاده کنید. ابزارهای دیگری مانند برنامه Inshot وجود دارد که می توانید از آنها برای ساختن ویدیو و ارسال آنها در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. 

اهمیت و ویژگی های ابزارهای لازم برای تولید محتوا امروزه این که بتوانید محتوای خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. این ابزارها، کمک زیادی به شما در پیشرفت کسب و کارتان می کند. محتوایی با تصاویر و محتوای ویدیویی جذاب تاثیر بیشتری بر روی مخاطب دارد و بازدید صفحات را افزایش می دهد؛ زیرا محتوای ویدیویی به کوتاه ترین و آسان ترین شکل معنای خود را به مخاطب منتقل می کند.  پس اگر می خواهید در دنیای تولید محتوا حرفی برای گفتن داشته باشید و روز به روز پیشرفت کنید، باید از تصاویر و محتوای ویدئویی جذاب استفاده کنید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف شما را در تولید محتوا اعم از متنی، ویدئویی، عکس و غیره یاری می کنیم.

حتما فکر می کنید که ویدئو مارکتینگ کار سختی است و تجربه لازم برای این کار را ندارید. اما ما به شما می گوییم که برای رسیدن به هدف خود ابزارهایی وجود دارد که با آنها می توانید جذاب ترین محتوا را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید. همه این ابزارها رایگان هستند و به راحتی قابل دانلود هستند. بنابراین می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.

ابزارهای لازم برای تولید محتوا برای ویرایش تصاویر 

برای داشتن تصاویر جذاب لازم است با ابزارهای ویرایش تصاویر آشنا شوید. البته اگر بتوانید به یکی از این ابزارها مسلط شوید، می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید و سپس در صورت لزوم می توانید ابزارهای دیگر را یاد بگیرید.

نرم افزار Adobe Photoshop 

یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا، نرم افزار Adobe Photoshop است؛ زیرا این نرم افزار قابلیت های منحصر به فردی دارد. بسیاری از تصاویری که این روزها می بینیم با استفاده از این نرم افزار تولید یا ویرایش شده اند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به ساخت و ساخت تصویر، روتوش حرفه ای، افکت های جذاب، محیط کاربری آسان، پشتیبانی از زبان فارسی و ... اشاره کرد که همانطور که می دانید فرمت های مختلفی برای تصاویر وجود دارد، اما برخی از فرمت‌های رایج مانند PNG، JPG یا GIF وجود دارد.

Adobe Photoshop 

احتمالا بهترین گزینه برای ایجاد تصاویر در این فرمت‌های رایج همین ابزار است. کار با این نرم افزار ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما زمانی که با آن کار کنید، خواهید دید که آنقدرها هم سخت نیست. ما Adobe Photoshop را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد محتوا توصیه می کنیم.

ابزار آنلاین Canva

این ابزار یکی از کامل ترین ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد محتوای آنلاین است. این ابزار برای ایجاد و ویرایش تصاویر می باشد و دارای امکانات ویژه ای است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد. Canva با فایل های آماده خود به شما کمک می کند تا تصاویر مورد نظر خود را خیلی سریع طراحی کنید. با کمک این ابزار شما می توانید محتوای بصری جذابی برای شبکه های اجتماعی خود تولید کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر اندازه عکس ها، ایجاد لوگو، ایجاد اینفوگرافیک عالی و ... اشاره کرد.

اپلیکیشن PicsArt 

یکی از ابزارهای لازم برای تولید محتوا در موبایل است، یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر PicsArt می باشد. با نصب اپلیکیشن PicsArt می توانید بهترین و جذاب ترین تصاویر را با این اپلیکیشن تولید کنید. از ویژگی های این ابزار می توان به چرخش ابزار، برش تصاویر، تغییر اندازه، افزودن متن به تصاویر، افزودن فونت دلخواه، داشتن فریم های جذاب، افکت های بسیار جذاب، امکان افزودن تصاویر دیگر و ... اشاره کرد. این برنامه دارای نسخه رایگان و پولی می باشد. برخی از ویژگی هایی که در نسخه پولی وجود دارد در نسخه رایگان نیست.در صورت تمایل، می توانید تولید محتوا برای سایت خود را به ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی



نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ 

نرخ بازگشت سرمایه که به عنوان ROI (بازده سرمایه گذاری) نیز شناخته می شود، یکی از شاخص های کلیدی و معیارهای عملکردی است که موفقیت کمپین های تبلیغاتی شرکت شما را نشان می دهد.حتی بسیاری از کارشناسان و متخصصان بر این باورند که در تدوین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات به خصوص در حوزه دیجیتال مارکتینگ، باید بر اساس نرخ بازگشت سرمایه، استراتژی اصلی را تعیین کرد.

اگر بخواهیم به سادگی بگوییم ROI چیست، شاید بهترین تعریف برای نرخ بازده سرمایه گذاری، رابطه بین سود به دست آمده و مقدار هزینه و سرمایه پرداخت شده باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ شما از جمله تعیین نرخ بازگشت سرمایه تجارت شما آماده خدمت رسانی به شماست. سود حاصله نه تنها می تواند جنبه مالی داشته باشد و شامل عناصر غیر مالی مانند برندسازی باشد، بلکه به طور کلی هدف از محاسبه نرخ بازگشت سرمایه، درآمد و سود مالی کسب و کار است. تبلیغات یک سرمایه‌گذاری است و نمی‌توان آن را از اولویت‌های کاری حذف کرد، اما قطعاً در دنیای امروز که هر هزینه‌ای باید محاسبه شود و شرکت‌ها به‌ویژه استارت‌آپ‌ها تمایلی به هزینه کردن ندارند، طبیعی است که بخواهیم از سرمایه خود به بهترین نحو استفاده کنیم و بودجه خود را صرف هزینه های اصلی و کلیدی کنیم. بنابراین اینجاست که ROI بسیار مهم می شود. با کمک ROI، نه تنها می‌توانیم ببینیم که هزینه‌های تبلیغات صرف چه چیزی شده و این هزینه‌ها چگونه باید خرج شود، بلکه می‌توانیم عملکرد تیم بازاریابی را اندازه‌گیری کنیم و ببینیم که چقدر توانسته‌اند بهینه کار کنند.

کاربرد استفاده از ROI چیست؟

بعد از اینکه فهمیدیم ROI چیست و چگونه محاسبه می شود، اکنون وقت آن است که ببینیم ROI چیست و کجا می توانیم از آن استفاده کنیم. شاید بتوان کاربرد ROI در سازماندهی و تدوین استراتژی های بازاریابی را حدس زد. یکی از کاربردهای اصلی ROI زمانی است که می خواهید ببینید چه بازدهی برای سرمایه گذاری خود دریافت کرده اید و چه سودی داشته اید. به عنوان مثال، نرخ بازدهی 40 درصدی بسیار بهتر از نرخ بازدهی 20 درصدی است و نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته اید و سود خوبی کسب کرده اید. یکی دیگر از کاربردهای ROI زمانی است که می خواهید محصول جدیدی را عرضه کنید؛ بنابراین شما می خواهید اندازه گیری کنید که محصول جدید چقدر برای شما سودآور خواهد بود. 

اینجاست که می توانید سودآوری را با کمک ROI پس از عرضه محصول ارزیابی کنید. حتی اگر در برخی بازارها محاسبه ROI امکان پذیر نباشد، می توانید با شبیه سازی گروهی از مشتریان هدف خود، نرخ بازگشت سرمایه را تقریبی کنید. مشاورین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت پاسخگوی سوالات شما در زمینه فعالیت های مارکتینگ و بازاریابی دیجیتالی هستند. در صورت تمایل می توانید به وب سایت ما سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

 

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارتباطی و تبلیغاتی با مخاطبان هدف است که به ویژه برای ارتباطات تجاری و تبلیغاتی موثر است. به همین دلیل است که ایمیل دریافتی ما یا حتی بخش اسپم ما (اسپم) از ایمیل های تبلیغاتی مختلف است. اما این روزها بیشتر از شرکت ها تلاش  کنند تا با مخاطبان خود به شیوه ای خاص ارتباط برقرار کنند تا تغییرات .بیشتری داشته باشند.با استفاده از ابزارهای موثر مانند ایمیل، پیشنهادات ویژه جذاب و یک  مناسب، می توانید تعداد زیادی را جذب کنید.

یکی از خدمات ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت ، ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ برای مشتریان است که این سرویس مزایایی به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

بازاریابی ایمیلی چیست؟

استفاده از ابزار ایمیل و ارسال پیام به مخاطبان هدف برای استفاده از مشتریان جدید و حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی را ایمیل مارکتینگ می نامند. پیام شما باید شامل تبلیغات جذاب و متفاوت، برنامه ها، تخفیف ها و پیشنهادات و غیره باشد.

شما می توانید آدرس ایمیل را در هر مرحله از تصمیم خود برای برندسازی و آگاهی از برند، ترغیب به خرید، وفاداری، حفظ مشتری و غیره بررسی کنید. استفاده از ایمیل های بسیار بالا در بسیاری از موارد برای آنها ناشناخته است و ما نمی توانیم به درستی از آن استفاده کنیم. .

مزایای بازاریابی ایمیلی

حالا وقت آن است که کمی در مورد مزایای استفاده از این شیوه صحبت صحبت کنیم و ببینیم که چگونه کسب و کارهای مختلف میتوانند از این ابزار کاربردی استفاده کنند. 

در دنیای امروز که بسیاری از کسب و کارها به سختی حاضر به هزینه کردن هستند و از طرفی دستشان برای خرج کردن در حوزه تبلیغات بسته است، موضوع بازگشت سرمایه مهم است. مدیران مشتاقند ببینند برای چیزی که برای آن پرداخت می کنند چقدر می گیرند.

 اثربخشی فوری

فقط یک ایمیل برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید و پیام خود را ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر یک حراج ویژه یا فروش 24 ساعته دارید،می توانید ایمیل پریمیوم را انتخاب کنید. ایمیل و بازاریابی ورودی می توانند احساس فوریت و محدودیت زمانی ایجاد کنند. 

 سریع و ارزان

ایمیل یکی از سریع ترین، آسان ترین و ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی است که نه تنها بازگشت سرمایه خوبی دارد، بلکه با هزینه مناسب و لیست ایمیل مناسب می توانید به نتایج باورنکردنی دست پیدا کنید.

ایمیل های شخصی سازی شده

نه تنها می توانید پیام های خود را به عنوان یک فرستنده ایمیل برای نتایج بهتر و نرخ های بالاتر سفارشی کنید، بلکه مخاطبان و مشترکین شما این حق را خواهند داشت که تصمیم بگیرند کدام ایمیل را ارسال کنند.

 تحلیل رفتار مشتری

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین ابزارها برای تحقیق و تحلیل رفتار مصرف کننده است. می‌توانید مخاطب را درک کنید، ایمیل‌هایی را که باز کرده‌اند، به کدام پیام‌ها علاقه‌مند هستند، روی کدام لینک‌ها کلیک کرده‌اند، و به کدام CTA واکنش نشان داده‌اند.

 شروع آسان

سهولت ارسال ایمیل به هر کسی اجازه می دهد تا کمپین خود را با حداقل آموزش شروع کند. از طرفی برای شروع نیازی به تجهیزات حرفه ای و پول زیاد ندارید. حتی می توانید از قالب های آماده همراه با متن، عکس و فیلم استفاده کنید. برخی از خدمات ایمیل کشیدن و رها کردن به اندازه کافی خوب هستند تا کارها را برای کاربران تازه کار ساده کنند.

قال مستقیم پیام ها

این روش باعث انتقال پیام به صورت مستقیم و سریع به مخاطبان هدف می شود. بنابراین نه تنها ایمیل شما را باز می کنند یا حتی منتظر می مانند، بلکه نرخ تبدیل خوبی هم دارید. لیست های ایمیل برای کسب و کارهایی که اطلاعات کافی در مورد مشتریان خود دارند، عالی عمل می کند.

 بستر انتشار محتوا

ایمیل به تنهایی می تواند یکی از بسترهای خوب برای ارسال محتوا باشد. می توانید تمام یا بخشی از آن را ایمیل کنید تا برای مخاطبان خود ارسال کنید و آنها را از قبل درگیر کنید. در نهایت با یک CTA جذاب و کاربردی می توانید از آنها بخواهید تا کاری را که می خواهید انجام دهند.

 ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف بارها این سیستم ایمیل مارکتینگ را برای شرکت های مختلف با موفقیت پیاده سازی کرده ایم و به منجر به افزایش بازدید سایت های مختلف شده ایم.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

پست های مهمان  

علاوه بر ساخت بک لینک های با کیفیت، پست های مهمان یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن تخصص شما و افزایش مخاطبان در شبکه های اجتماعی است. اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها در ابتدا یا انتهای هر پست یک بیوگرافی مختصر از نویسنده ارائه می دهند که می تواند فضای خوبی برای ایجاد بک لینک فراهم کند. نوشتن پست های مهمان نه تنها به شما امکان می دهد، دانش خود را به نمایش بگذارید، بلکه همکاری با دیگران به شما کمک می کند تا یک نمایه حرفه ای بسازید و به یک برند تبدیل شوید. اگر پیشنهاد پست مهمان شما در یک سایت با کیفیت موفق باشد، قطعا فرصت خوبی برای تبلیغ است. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف به شما کمک می کنیم پست مهمان سئوشده برای وب سایت خود تولید کنید.

لینک های شکسته 

استفاده از لینک های شکسته یکی از تکنیک های بک لینک سازی است. اگرچه برخی معتقدند این روش ارزش تلاش و صرف وقت را ندارد، اما این تکنیک همچنان موثر است. با این روش لینک های شکسته را پیدا می کنید و دوباره محتوای جدید ایجاد می کنید و از افرادی که به لینک خراب لینک داده اند می خواهید به جای آن به محتوای شما لینک دهند. آنها این کار را برای شما انجام می دهند زیرا هیچ کس نمی خواهد یک پیوند شکسته یا مرده در وب سایت خود داشته باشد. 

بنابراین وقتی به مردم در مورد لینک های خراب در سایت خود می گویید، آنها با کمال میل آن را با محتوای شما جایگزین می کنند. ابزارهای زیادی برای شناسایی لینک های شکسته وجود دارد. می‌توانید از برنامه‌های افزودنی Google Chrome و ابزار Broken Link Checker استفاده کنید یا از جستجوی رشته‌ای Google کمک بگیرید. 

اینفوگرافیک 

اینفوگرافیک تکنیکی محبوب برای ساخت بک لینک است که امکان نمایش و انتقال پیام های مورد نظر را در قالب نمودار و تصاویر گرافیکی در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. وب سایت های معروف در سراسر جهان از اینفوگرافیک استفاده می کنند. اینفوگرافیک ها اغلب در رسانه های اجتماعی استفاده می شوند و می توانند به شما در ساخت بک لینک های با کیفیت و تقویت سئو سایت کمک کنند. اگر به دنبال راه های قابل اعتماد برای ایجاد بک لینک هستید، اینفوگرافیک ممکن است بهترین راه حل باشد. اینفوگرافیک یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن لینک های یک طرفه به وب سایت شما است. 

اگر می خواهید از اینفوگرافیک برای ساخت بک لینک استفاده کنید، می توانید وبلاگ نویسان یا وب سایت های معتبر را با یک اینفوگرافیک موثر متقاعد کنید که به شما لینک دهند یا هزینه ای به آنها بپردازید. 

 

تکنیک آسمان خراش 

تکنیک آسمان خراش روشی عالی برای ایجاد بک لینک و ارائه بینش های ارزشمندی است که سایت های معتبر را به محتوای شما پیوند می دهد. این روش در ابتدا توسط برایان دین رایج شد و هنوز هم کار می کند. محتوای شما باید به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطبان زیادی را جذب کند. طبق این روش ابتدا یک موضوع جذاب و پرطرفدار را انتخاب می کنید. برای این منظور می توانید از ابزارها استفاده کنید و برای خرید آن ها و یا استفاده از ترند گوگل مبلغی را پرداخت کنید. سپس با استفاده از مهارت های سئو، محتوای با کیفیتی تهیه می کنید و مطالب خود را به سایت های مختلف ارسال می کنید و از آنها می خواهید که به شما لینک دهند. اگر محتوای شما حرفه ای و جذاب باشد، شانس زیادی برای ایجاد بک لینک خواهید داشت. متخصصان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت گرد هم آمده اند تا برای اجرای اصول و خدمات سئو و بک لینک سازی به صورت حرفه ای، در خدمت شما عزیزان باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار بازاریابی اینترنتی، افزایش سرعت سایت وردپرسی می‌باشد. این موضوع به این معنی است که افزایش سرعت سایت وردپرس بسیار مهم است. با این رقابت شدید در بین کسب و کارهای آنلاین می توان گفت که چند ثانیه تاخیر در سرعت سایت منجر به شکست کسب و کار آنلاین می شود. کاربران از سایتی که سرعت بارگذاری پایینی دارد انتظار ندارند و خیلی سریع سایت را ترک می کنند و به سایت دیگری می روند؛ در نتیجه منجر به bounce rate بالایی از آن سایت می شود و این موضوع تجربه خوبی را برای مسئولان سایت به همراه نخواهد داشت؛ زیرا ادامه این روند منجر به ورشکستگی شما می شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف از شما برای انجام خدمات طراحی سایت دعوت به عمل می آورد.

هدف نهایی گوگل همیشه رضایت مخاطبان است. از آنجایی که یکی از عواملی که می توان برای جلب رضایت مخاطبان از آن استفاده کرد، افزایش سرعت سایت وردپرسی شماست. بنابراین، اگر قصد دارید در جستجوی گوگل رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود کسب کنید، در مورد افزایش سرعت سایت خود جدی بگیرید. اطلاع از مواردی که منجر به افزایش سرعت سایت وردپرس شما می شود، بسیار حائز اهمیت است. 

با کمی جستجو در اینترنت، ابزارهایی را پیدا خواهید کرد که سرعت وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند و گزارش دقیقی از سرعت سایت را به شما نشان می دهند. عوامل زیادی در سرعت سایت شما وجود دارد. عواملی مانند تعداد تصاویر در سایت، تعداد پرس و جو یا درخواست هایی که از سایت شما به سرور ارسال می شود، فاصله بین سرور شما و مخاطبان، محل فایل های مخاطبان، بهینه سازی css و js و غیره. برای بررسی سرعت سایت خود می توانید از یکی از ابزارهای موجود استفاده کنید و گزارش نهایی سرعت سایت خود را ارائه دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت پیش رو در خدمات تخصصی طراحی سایت با سال ها تجربه و تیم پشتیبانی قوی در خدمت شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد