نوشته شده توسط : لیدی

دسترسی به شبکه پهن باند نوعی دسترسی سریع به وب است. در واقع، نام "پهن باند" به طور کلی از استفاده سریع از وب جدا نیست. از آنجایی که سرعت با نرخ بیت تخمین زده می شود، تعداد قطعات در واحد زمان، دسترسی به شبکه باند پهن به صورت 256 کیلوبیت بر ثانیه (کیلوبیت در هر ثانیه) یا سریعتر مشخص می شود. با این حال، پهنای باند معمولاً با سرعتی بسیار سریعتر از آن دانلود می شود. بنابراین، دسترسی به وب پهنای باند به دو مجموعه منحصربفرد سفارش داده می‌شود: سطح 1 (T1) ارتباط پهنای باند از 1.544 مگابیت بر ثانیه تا 2.048 مگابیت بر ثانیه و سطح 3 (T3) از 44.736 مگابیت بر ثانیه تا 159.2 گیگابیت بر ثانیه است. س با این سرعت‌های انتقال اطلاعات، پهنای باند به توسعه‌ای از اولین دسترسی سریع به شبکه، سازمان رایانه‌ای سازمان‌های هماهنگ (ISDN) می‌پردازد و در واقع پیشرفت بزرگی در اولین دسترسی به وب، شماره‌گیری است.

جدیدترین پیشرفت در دسترسی به وب پهن باند، تجمیع توانایی های راه دور است. دسترسی به وب پهنای باند از راه دور دقیقاً چیزی است که از نام آن استنباط می شود یعنی اینترنت وایرلس: دسترسی سریع شما به وب بدون پیوند یا سیم است. سازگاری وب از راه دور، و ظرفیت واقعی آن برای افزایش کارایی توسط مشتریان، خریداران را وادار می کند که با سرعت رو به افزایشی درخواست کمک کنند. آنها در خانه، دفتر کار، حتی در کافه یا اغذیه فروشی محله خود به آن نیاز دارند. متعاقباً بهبود دسترسی به شبکه پهنای باند از راه دور: این یک معامله دسترسی به شبکه همراه است که ظرفیت دسترسی از راه دور به وب را از هر منطقه در داخل منطقه گنجاندن کمک می دهد.

سازمان از راه دور پهنای باند
اصطلاحی که ممکن است در رابطه با دسترسی به شبکه باند پهن راه دور تصور کنید، یک سازمان راه دور را شامل می شود. سازمان از راه دور یک طرح بازی وب پهن باند انفرادی است که برای خانه یا محل کار شما طراحی شده است. این به چند قطعه دنده نیاز دارد که هر یک از هزینه های یکبار مصرف هستند: یک گوشی از راه دور، مانند یک کارت از راه دور یا سیم رادیویی، و یک سوئیچ از راه دور. علاوه بر این، شما باید یک کمک باند پهن بخرید که هزینه ثابتی است. شما نمی توانید از ابزارهای باند پهن راه دور خود بدون کمک مستمر پهنای باند استفاده کنید. ابزارهای راه دور و دسترسی به وب باند پهن با هم سازمان پهنای باند راه دور شما را تشکیل می دهند. در زمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، سازمان با استفاده از این ابزارهای راه دور که از یک نوآوری فوق العاده از راه دور (معروف به Wi-Fi) استفاده می کنند، اطلاعات را به انجمن وب پهنای باند شما ارسال می کند. متعاقباً، شما واقعاً می خواهید از هر جایی در داخل گنجانده شده به وب دسترسی پیدا کنید، نه اینکه در ناحیه سوئیچ از راه دور خود را ثابت کنید.

راهنما پهنای باند از راه دور
دسترسی به وب پهنای باند از راه دور در مناطق خارج از خانه یا محل کار نیز رواج دارد. در حالی که پهنای باند را در نظر می گیرید، اصطلاح دیگری که ممکن است تصور کنید دسترسی به شبکه از راه دور است. اگرچه این دو اغلب برعکس با سازمان های راه دور استفاده می شوند، اما دقیقاً به یک معنا نیستند. دسترسی به وب پهن باند از راه دور در بیشتر موارد به یک بسته جامع اشاره دارد که هم به نوآوری از راه دور و هم به کمک پهنای باند می پیوندد و می توانید به آن بپردازید. از دو جهت با سازمان راه دور متفاوت است: 1) هم نوآوری و هم مدیریت را در بر می گیرد، در حالی که داشتن یک سازمان راه دور مستلزم خرید هر دو است، و 2) بیشتر در مناطق بزرگتر خارج از خانه یا محل کار استفاده می شود، مانند منطقه مرکزی شهر یا محوطه مدرسه.

مناطقی که به شبکه پهنای باند راه دور دسترسی دارند به عنوان مناطق مورد علاقه شناخته می شوند. Starbucks Espresso و Lines Books دو خرده فروش معمولی هستند که مناطق مورد علاقه وب را برجسته می کنند. مناطق مرکز شهر در جوامع شهری بزرگتر و پایانه های هوایی قابل توجه دو منطقه عمومی عادی هستند که علاوه بر این، مناطق مورد علاقه وب را برجسته می کنند. همه آنها به وب پهنای باند از راه دور دسترسی می دهند. این کمک عموماً توسط ابزارهای دستی رایانه‌های شخصی استفاده می‌شود که از راه دور آماده شده‌اند، به این معنی که برای ارتباط با وب از طریق ابزارها یا کارت‌های راه دور داخلی یا خارجی مناسب هستند. با وجود این، آنها به عضویت پولی در کمک باند پهن که به ویژه برای این استفاده از راه دور برنامه ریزی شده است، نیاز دارند.

پهنای باند از راه دور همه کاره
در دسترس بودن وب از راه دور در تلفن ها نیز بدنامی را پر می کند. تلفن‌ها و ابزارهای مختلف از جمله برنامه‌های قابل حمل ویندوز، در حال حاضر همه با نوآوری‌های پیشرفته از راه دور برنامه‌ریزی می‌شوند. این به آنها امکان می دهد تا با یک دسترسی به وب پهن باند راه دور یا از طریق سازمان PDA خود به وب ارتباط برقرار کنند. EDGE و EVDO دو مورد از معروف‌ترین نوآوری‌های فریمورک قابل حمل هستند که توسط طراحان سلول استفاده می‌شوند.

EDGE (نرخ‌های بهبود یافته اطلاعات برای پیشرفت GSM) از طریق شبکه‌های GSM (Worldwide Frameworks Portable) در سال 2003 به آمریکای شمالی وارد شد و در حال حاضر در سراسر جهان قابل دسترسی است. EDGE نرخ انتقال اطلاعات را افزایش می دهد و قابلیت اطمینان انتقال را در تلفن های همراهی که از آن استفاده می کنند توسعه می دهد. مهمتر از همه، به تلفن همراه اجازه می دهد تا از راه دور با وب ارتباط برقرار کند، با این حال سرعت دانلود آن اساسا کمتر از سایر پیشرفت های همه کاره از راه دور است.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

کدهای QR
کدهای QR نوعی برچسب اسکنر هستند که مشتریان را به یک صفحه یا برنامه خاص می برد. در خدمات دیجیتال مارکتینگ تاثیر زیادی دارد

به عنوان مثال، این یکی برای صفحه فرود انگلیسی ویکی پدیا است:

یک کد QR برای صفحه فرود ویکی پدیا.
قبلاً برای استفاده از کدهای QR نیاز به دانلود یک برنامه خاص داشتید، اما در حال حاضر تنها چیزی که واقعاً می خواهید دوربین تلفن همراه خود است تا وب سایت را خروجی و باز کند.

از آنها می توان برای انتقال تبلیغات، ارسال مشتریان به یک ویدیو، یا حتی پیوستن به انواع مختلف نمایش های جدا شده ارتقا یافته استفاده کرد، مانند این تبلیغ تلویزیونی برگر خط کش:

مدل دیگر تبلیغ Super Bowl 2022 Coinbase است:

دستورالعمل‌هایی برای راه‌اندازی یک تکنیک تبلیغاتی پیشرفته قطع شده
آیا برای راه اندازی یک تکنیک تبلیغاتی کامپیوتری قطع شده آماده اید؟ این روشی است که می توان آن را در چهار کار ساده انجام داد.

راه‌اندازی یک روش تبلیغاتی قطع‌شده بهبودیافته: تبلیغات را برای مراحلی مانند تابلوهای پیشرفته، نمایش‌های نمایشی آیتم‌ها و آزمایش‌های رایانه‌ای آیتم را پیشنهاد دهید.
روشی برای تبلیغ رادیویی ایجاد کنید: به سمت برنامه های رادیویی محله در مورد حمایت های تبلیغاتی حرکت کنید یا با استفاده از صداهای بی معنی، نام های بزرگ اطراف یا ارجاع به موضوعات شیک، در تبلیغات معمولی طراحی کنید.
در تبلیغات تلویزیونی شرکت کنید: بهترین روش برای کسب بازدهی منصفانه برای پول سرمایه‌گذاری شده در تبلیغات تلویزیونی، خرید زمان تبلیغات در موقعیت‌های معروفی است که افراد به صورت زنده مشاهده می‌کنند، تبلیغاتی انجام می‌دهند که به یک حس وب تبدیل می‌شوند (از طریق مشکوک، شخصی یا سرگرم‌کننده بودن). )، یا تبلیغاتی را ایجاد کنید که می توانید مجدداً در ایستگاه های تبلیغاتی مختلف استفاده کنید.
از تبلیغات تلفنی استفاده کنید: تلفن های همراه تلفن های جدیدی را برای تبلیغ درهای باز تنظیم می کنند. از برنامه نویسی امروزی استفاده کنید و پیام های صوتی بدون زنگ را برای اهداف ارسال کنید، پیام هایی را ارسال کنید که ترتیبات و پیشرفت هایی را برای خرید مشتریان ارائه می دهد یا از کدهای QR استفاده کنید.
سوالات متداول
تبلیغات پیشرفته چیست؟
نمایش رایانه‌ای، تبلیغاتی است که از طریق کانال‌های پیشرفته، از جمله سرگرمی آنلاین، برنامه‌های کاربردی همه‌کاره، ایمیل، برنامه‌های کاربردی وب، ابزارهای جستجوی وب، سایت‌ها یا هر کانال پیشرفته جدید منتقل می‌شود.

سرنوشت تبلیغات پیشرفته چیست؟
جهان های قطع شده و آنلاین تاثیر می گذارند. ابزارهای مرسوم مانند یخچال، جوجه های گوشتی و حتی اعلامیه ها به طور کلی برای استفاده از رسانه های رایانه ای مدرن می شوند.

به چه دلیل تبلیغات پیشرفته اهمیت دارد؟
گوگل و فیس‌بوک درآمد بیشتری نسبت به سازمان‌های رسانه‌ای معمولی تولید می‌کنند، زیرا چشمان آنها بیشتر است. این دلیلی است که تبلیغات کامپیوتری انجام می شود. این جایی است که مورد توجه قرار می گیرد.

چه کانال هایی تبلیغات پیشرفته را تشکیل می دهند؟
فهرست های وب، سرگرمی های مجازی، سایت ها، تبلیغات آنلاین، نمایش شرکت های تابعه، پیام ها و برنامه های کاربردی همه کاره.

چگونه می توانم یک زندگی مادام العمر را در تبلیغات کامپیوتری شروع کنم؟
با درک مجلات آنلاین، مقالات سفید و سایر اکتشافات شروع کنید تا هر چقدر که می توانید پیشرفت کنید. سپس، گذراندن یک دوره گواهی در زمینه مورد نیاز برای کار کردن را در نظر بگیرید.

پایان
این یک حرکت شبیه چمچه زنی برای نمایش پیشرفته است. همانطور که ممکن است بدیهی باشد، وب، با حاشیه زیاد، به هیچ وجه تنها نقطه ای نیست که تبلیغ کنندگان حتی امروزه به موفقیت دست یابند.

بدیهی است که هیچ کس نمی تواند از درهای باز عبور کند و هر تبلیغ کننده باید بر نمایش مبتنی بر وب مسلط باشد.

استفاده از این استراتژی‌های تبلیغاتی پیشرفته جدا از هم می‌تواند به تمایز سن اصلی شما در سرگرمی‌های آنلاین، نمایش محتوا و مواردی از این دست کمک کند.

با این حال، سازمان ما زمان قابل توجهی را صرف تبلیغات بدون ارتباط نمی کند، ما می توانیم به شما کمک کنیم با فرض اینکه واقعاً برای توسعه یا راه اندازی روش تبلیغات پیشرفته مبتنی بر اینترنت خود کمک می خواهید! برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

آیا روش‌های ترویج رایانه‌ای را در کسب‌وکار خود درگیر می‌کنید؟ کدام کانال بهترین است؟



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیدی

بهینه سازی موتورهای جستجو یا خدمات سئو  شاید یکی از رایج ترین اصطلاحات رایج در دنیای تجارت امروز باشد. در هر صورت، هر چند تعداد زیادی از کارآفرینان بپذیرند که اهمیت بهینه‌سازی موتور جستجو را می‌دانند، احتمالاً از تعداد زیادی از مدیریت‌هایی که در داخل بسته‌بندی تعبیه شده است مطمئن نخواهند شد، و همچنین هیچ ایده‌ای در مورد چگونگی افزایش مزایای یک موتور جستجو ندارند. سازمان ارتقاء طراحی سایت.

این راهنما متعهد است که کارآفرینان را در دستان خود نگه دارد، آنها را از طریق ABCs مدیریت بهینه سازی موتورهای جستجو، آنچه که برای بهبود طراحی وب سایت به یادگار مانده است، نحوه عملکرد کسب و کار بهینه سازی وب، چیستی سازمان بهینه سازی وب سایت و آنچه در انبار آنها وجود دارد، چگونه است. برای استخدام بهترین، و هزینه آن و چرا.

بنابراین، در فرصتی غیرممکن که قرار است برای درک هر یک از بینش‌های مهم در مورد چگونگی ارتقای کسب‌وکار خود به سطح بالاتر با کمک سازمان‌های بهینه‌سازی موتور جستجو، به مطالعه خود ادامه دهید.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ | تصویر مدیریت بهینه سازی وب
درک اینکه بهینه سازی وب سایت برای انجام چه کاری آماده است، گام اولیه برای معاملات بهتر و قابل درک بودن برای کسب و کار شما است.

بهینه سازی موتور جستجو یک مدیریت کامپیوتری است که توسط کارآفرینان برای توسعه بیشتر درک، هدایت ترافیک، معاملات پشتیبانی، تبدیل عکس های سایت به مشتریان و افزایش درآمد کسب و کار استفاده می شود. این یک لحظه حال (و یک اصطلاح معروف) است که برای اشاره به بهبود طراحی سایت استفاده می شود.

معمولاً هدف قرار دادن ابزارهای جستجوی وب (معمولاً Google) برای کمک به کارآفرینان برای به دست آوردن ملاحظات مورد نیاز و جذب گروه اصلی مورد علاقه خود سریعتر از بدون بهینه سازی وب پذیرفته می شود.

img-semblog
بهینه سازی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
این ترکیبی از بسیاری از زیرمجموعه‌ها مانند بهینه‌سازی وب نزدیک، بهینه‌سازی وب‌سایت همه‌کاره، بهبود طراحی وب‌سایت تخصصی، بهبود طراحی وب‌سایت محتوا، و غیره است که برای دستیابی به یک هدف مشابه همکاری می‌کنند: به دست آوردن پول نقد بیشتر برای کارآفرین.

بهینه سازی موتور جستجو شامل پیشرفت مراحل و چرخه هایی است که با هم همکاری می کنند. با داستان رکورد ابزار جستجوی وب شروع می شود. آن را یک کتابخانه عظیم مبتنی بر وب با کسی در نظر بگیرید که کتاب‌های جدید، چارچوب طرح بازی کتابخانه، و هزاران میلیارد کتاب را بررسی می‌کند.

فردی که کتاب‌های جدید را بررسی می‌کند به ربات‌های فهرست وب آدرس می‌دهد، در حالی که کتاب‌ها سایت‌های توزیع‌شده را نشان می‌دهند (به عنوان مثال، فروشگاه‌های آنلاین، مجلات وب، مقاصد خبری و غیره). علاوه بر این، از چند متغیر برای هماهنگ کردن (رتبه‌بندی) یک سایت نسبت به سایرین استفاده می‌شود، به عنوان مثال، کلمات کلیدی، ماهیت اتصالات، ساخت محتوای سایت و غیره.

در هر صورت، تصویر ساده از نحوه قرارگیری سایت‌ها این است: هر سایتی که مناسب‌ترین پاسخ‌های یک سؤال بررسی‌شده را داشته باشد، در رتبه اول قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: خدمات سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()